پلتفرم دی دریم گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 به صورت پیشفرض از پلتفرم دی دریم پشتیبانی می‌کند

به نقل از یک سخنگوی شرکت سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 به صورت پیشفرض از پلتفرم دی دریم گوگل (Google Daydream) پشتیبانی خواهند کرد.

چندی پس از آن که سامسونگ از دو گوشی پرچمدار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود پرده برداری کرد، اعلام کرد که هر دو این گوشی‌ها از پلتفرم واقعیت مجازی دی دریم گوگل پشتیبانی می‌کنند. با این حال صاحبان گلکسی S8 مدت زمان زیادی در انتظار دریافت به روزرسانی نرم افزاری ماندند که می‌توانست این پشتیبانی را به ارمغان بیاورد. این آپدیت که پشتیلانی از پلتفرم دی دریم را به ارمغان میاورد، سرانجام ماه گذشته در اختیار کاربران این گوشی‌ها قرار گرفت.

حالا تمام صاحبان دو گوشی S8 و +S8 می‌توانند اپلیکیشن‌های دی دریم را از پلی استور گوگل دانلود کنند. نخستین برنامه‌های توسعه پیدا کرده برای این پلتفرم واقعیت مجازی هم اکنون در دسترس کاربران این دو گوشی قرار گرفته و می‌توانید تجربه همه جانبه‌ای از دنیای متفاوت دی دریم را به دست آورید.

ال جی وی 30 نیز از پلتفرم دی دریم پشتیبانی می‌کند

سامسونگ طی  رویداد 23 آگوست خود مشخص نکرد که آیا گلکسی نوت 8 نیز از این پلتفرم واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند یا خیر! بسیاری معتقد بودند که احتمالا پشتیبانی از پلتفرم دی دریم نیز مطابق آخرین نسل گوشی‌های گلکسی اس 8 در این گوشی تعبیه خواهد شد. حال خوشبختانه کمپانی سامسونگ رسما خبر مذکور را تایید کرده است. اگر تا به امروز بر این باور بودید که اینبار نوبت به صاحبان نوت 8 رسیده است تا چندین ماه برای دریافت پشتیبانی پلتفرم دی دریم صبر کنند، باید بگوییم سخت در اشتباهید. یکی از سخنگوهای شرکت سامسونگ در مصاحبه‌ای با NieuwelMobiel تایید کرده است که نوت 8 در همان زمان رونمایی از Daydream پشتیبانی می‌کند.

بدین ترتیب تمامی کاربرانی که گوشی‌های پیش خرید کرده‌ی Note 8 خود را در 15 سپتامبر (24 شهریورماه) تحویل می‌گیرند، محصولی را در اختیار خواهند داشت که از اپلیکیشن‌های پلتفرم دی دریم به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه