تصویر جدید گوگل پیکسل 2

تصویر جدید گوگل پیکسل 2 ، اطلاعات بسیاری را در اختیارمان قرار می‌دهد

اخیرا “9to5 Google” با دریافت تصویر جدید گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) از منبعی قابل اعتماد، اطلاعاتی همچون جنس بدنه و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

به منظور مخفی ماندن هویت این منبع ما با تصویری مبهم رو به رو هستیم. با این وجود، به نظر می‌رسد قاب پشتی گوشی جدید گوگل از جنس آلومینیوم بوده و یک سوم بالایی آن نیز به کمک شیشه ساخته شده است. در این بخش، دوربینی تکی در کنار فلاش ال ای دی و دو نقطه مشکی که احتمالا سنسورهای «ارسال» و «دریافت» سیستم فوکوس خودکار لیزری باشند، در نزدیکی سنسور اثر انگشت دیده می‌شود. اگرچه اطلاعات فنی از دوربین دستگاه در بخش‌های جلویی و پشتی در دست نیست، اما شایعات از احتمال تجهیز آن به تثبیت‌کننده تصویر دیجتال (EIS) به جای لرزشگیر اپتکیال (OIS) خبر دارند. متاسفانه جزئیات مربوط به بخش جلویی مشخص نبوده و ما تنها رنگ مشکی را در تصویر جدید گوگل پیکسل 2 می‌بینیم.

طراحی نسل جدید گوشی های سری پیکسل مشابه نسل اول آنها بوده و به لطف استاندارد IP68، حالا در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم هستند. حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی در کنار تراشه اسنپدراگون 835 و اندروید 8.1 اوریو از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این تلفن های هوشمند محسوب می‌شوند.

اگرچه در این گوشی جدید خبری از جک 3.5 میلی‌متری نیست، اما معرفی هدفون‌های اختصاصی مبتنی بر دستیار صوتی گوگل اسیستنت دور از انتظار نخواهد بود. به علاوه، احتمالا همراه با گوشی، دانگل یو اس بی نوع C به جک 3.5 میلی‌متری نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

تصویر جدید گوگل پیکسل 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*