رم آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس

میزان رم آیفون ایکس ، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس مشخص شد

به نقل از توییت یکی از افشاکنندگان قابل اعتماد، رم آیفون ایکس (iPhone X) و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) برابر با 3 گیگابایت خواهد بود و رم مدل اصلی آیفون 8 نیز 2 گیگابایت است. این به معنی تکرار ترکیب به کار گیری رم در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس است.

رم‌ها عملا به یک قطعه از گوشی های اندرویدی تبدیل شده‌اند که خاصیتی برای بازاریابی بهتر پیدا کرده‌اند و معمولا سازندگان این محصولات در طول تاریخ از ظرفیت رم بیشتری نسبت به رم به کار رفته در گوشی‌های آیفون استفاده کرده‌اند.

میزان رم گوشی های اندرویدی، همواره یکی از طرفند های کمپانی های سازنده این محصولات برا نشان دادن برتری آنها نسبت به آیفون های اپل بوده و اپل همیشه برای قرار دادن رم در گوشی‌هایش کاملا محافظه کارانه عمل کرده است. اما آیا اپل این رویه را در گوشی‌های سال 2017 خود تغییر خواهد داد یا خیر؟

اگر شما امیدوار به رخ دادن این تغییر هستید، باید بگوییم ما اخبار جدیدی را دریافت کرده‌ایم که شما را نا امید می‌کنند. در آخرین توییتی که یک توسعه دهنده شناخته شده به نام “Steve Troughton-Smith” منتشر کرده، اطلاعاتی از ظرفیت رم آیفون ایکس ، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل منتشر شده است. به نقل از این توییت، ظرفیت رم آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس 3 گیگابایت خواهند بود و مدل اصلی آیفون 8 نیز از یک رم 2 گیگابایتی برخوردار است.

رم آیفون ایکس مشابه رم آیفون 7 پلاس با سرعتی بیشتر است

همانطور که ما گفتیم، این دقیقا مشابه مدل‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سال گذشته اپل است که به ترتیب از ظرفیت رمی معادل 2 و 3 گیگابایت برخوردار بودند. در حال حاضر برخی ممکن است استدلال کنند که این میزان رم برای یک گوشی مدرن کافی نخواهد بود، اما ما باید به این نکته مهم اشاره کنیم که اپل هر دو جنبه‌ی سخت افزاری و نرم افزاری بر روی آیفون های خود را کنترل می‌کند. این بدان معناست که تقریبا هرچیزی که در اطراف سخت افزار قرار دارد، کاملا برای استفاده کاربران بهینه شده است.

در واقع آیفون های اپل به خوبی توانسته‌اند از آزمون سرعت و بنچمارک‌های مختلف سربلند بیرون آیند. بنابراین چه دلیلی دارد اپل بخواهد قافیه بازی را تغییر دهد؟ البته باید در نظر داشته باشید که تمامی این اطلاعات می‌توانند شایعه‌ای بیش نباشند، بنابراین باید تا فردا شب و رونمایی رسمی از آیفون های سال 2017 اپل منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*