ایسوس زنفون 4 مکس

ایسوس زنفون 4 مکس با یک باتری بزرگ‌تر در آمریکا و کانادا رونمایی شد

کمپانی ایسوس از نسخه‌ی‌ آمریکایی گوشی ایسوس زنفون 4 مکس (Asus Zenfone 4 Max) همراه با یک باتری بزرگ‌تر و قیمت زیر 200 دلاری رونمایی کرد.

بخش موبایلی ایسوس که چندی پیش از گوشی‌های خانواده زنفون 4 خود پرده برداری کرده بود، حالا نسخه‌ی ویژه گوشی زنفون 4 مکس خود را به ایالات متحده و کانادا برده است. این محصول قرار است با قیمت 199 دلار در ایالات متحده و 299 دلار در کانادا به فروش برسد.

به دور از یک گوشی هوشمند بالارده، ایسوس زنفون 4 مکس برای مشتریانی ساخته شده است که نیازی به یک گوشی ارزان قیمت و معمولی،‌ اما با عمر باتری طولانی دارند. این دیوایس به یک باتری 5.000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است که به نقل از ایسوس می‌تواند 22 ساعت پخش ویدیو و یا 26 ساعت وب گردی با استفاده از مرورگرها را به ارمغان بیاورد. با در نظر گرفتن این آمار و ارقام، ما می‌توانیم فرض را بر 2 روز استفاده در هر بار شارژ‌ بگیریم.

ایسوس زنفون 4 مکس

مدل آمریکایی زنفون 4 مکس از یک چیپست اسنپدراگون 430 با پردازنده 8 هسته‌ای قدرت می‌گیرد. علاوه بر این می‌توان به یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 720×1280 پیکسل، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، اسکنر اثر انگشت، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد. یک دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی گوشی نصب است که متشکل از دو لنز 13 مگاپیکسلی معمولی + 5 مگاپیکسلی عریض بوده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی همراه با فلاش ال ای دی نیز  بر روی قاب جلویی گوشی جای گرفته است. از دیگر نکات جذاب این گوشی باید به اجرای اندروید 7 نوقا به صورت پیش‌فرض و آپدیت آن در آینده به اندروید 8 اوریو اشاره کرد.

شما می‌توانید با ورود به وب‌سایت رسمی ایسوس این محصول را خریداری کنید. همچنین اگر ساکن ایالات متحده هستید، می‌توانید نسخه‌ی ویژه شرکت‌های مخابراتی نظیر AT&T‌ و T-Mobile آن را نیز خریداری کنید.

ویدیو تبلیغاتی زنفون 4 مکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اسنپ 835؟
    فکر کنم اشتباه نوشتید، باید 435 باشه