قیمت هایما اس 5

قیمت هایما اس 5 (Haima S5) در بازار ایران چقدر خواهد بود؟

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو، حدود قیمت هایما اس 5 در بازار ایران را اعلام کرد. Haima S5 کراس اوور جدید ایران خودرو است که به زودی وارد بازار می‌شود.

مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو به رونمایی از محصول جدید این شرکت یعنی هایما اس 5 (Haima S5) اشاره کرد و گفت این خودرو از سایر کراس اوورهای بازار قدرتمندتر است. خان کرمی در ادامه بیان کرد:

سیاست‌گذاری شرکت ایران خودرو این است که نیاز بازار را جذب کرده و رضایت مشتری را کسب کنیم. باید محصولات ما از جذابیت برخوردار باشد تا بتوانیم به فروش محصولاتمان ادامه دهیم. به همین جهت ما از شرایط صلح نامه، تخفیفات تعهدی و سایر امکاناتی که می‌توان در فروش خودرو لحاظ کرد استفاده می‌کنیم تا مشتری را به خرید خودروهایمان ترغیب کنیم.

قیمت هایما اس 5 بین 70 تا 100 میلیون تومان خواهد بود

به گفته معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، این شرکت در نظر دارد هر سال یک محصول جدید به بازار ارائه کند. سال گذشته این اتفاق افتاد و امسال نیز تا دو سه روز آینده از خودرو هایما اس 5 که در مشهد تولید می‌شود، رونمایی خواهد شد. قیمت این محصول نسبت به خودروهای مشابه و رقبا بسیار مناسب است. محصول جدید ایران خودرو در کنار نیسان جوک قدرتمندترین کراس اوور موجود در بازار خواهد بود اما قیمت هایما اس 5 بسیار کمتر از جوک است. شرکت ایران خودرو، قیمت هایما اس 5 را بین 70 تا 100 میلیون تومان اعلام کرده و این کراس اوور چینی به زودی روانه بازار خواهد شد.