مدل آپگرید شده نوکیا 8

مدل آپگرید شده نوکیا 8 با 6 گیگابایت رم، پاییز امسال عرضه می‌شود

کمپانی Nokia به تازگی اعلام کرده که قصد دارد مدل آپگرید شده نوکیا 8 (Nokia 8) را با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، روانه بازار کند.

اوایل ماه سپتامبر بود که گوشی موبایل نوکیا 8 در برخی فروشگاه‌ها عرضه شد و حافظه 64 گیگابایتی‌اش برای بسیاری از کاربران کافی نبود. اگر شما هم جزو آنان هستید، باید بدانید که نوکیا قصد دارد به زودی مدل آپگرید شده نوکیا 8 را با رم و حافظه داخلیِ تقویت شده، عرضه کند. در حقیقت گفته شده است که مدل آپگرید شده نوکیا 8 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، در تاریخ 20 اکتبر امسال (28 مهر) در کشور آلمان عرضه خواهد شد.

البته معرفی شدن مدل آپگرید شده نوکیا 8 خیلی هم ما را متعجب نکرد. چرا که چند روز پیش شاهد ثبت شدن اطلاعات آن در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا بودیم. این موضوع می‌تواند به این معنا باشد که مدل آپگرید شده نوکیا 8 به زودی در آمریکا هم عرضه می‌شود، گرچه این مطلب هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

گوشی نوکیا 8 جدید در کشور آلمان با قیمت 699 یورو عرضه می‌شود که این قیمت، 90 یورو گران‌تر از مدل قبلی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. اگر این گوشی در ایالات متحده آمریکا عرضه شود، به احتمال قوی قیمتش از 700 دلار بیشتر نخواهد بود.

اضافه کردن رم و حافظه داخلی بیشتر به نوکیا 8، تنها چیزی است که در مدل جدید دیده می‌شود و با مقایسه‌ای کلی متوجه می‌شویم که مدل آپگرید شده نوکیا 8 تفاوت چندانی با مدل پایه ندارد. گوشی جدید، قرار است دارای یک بدنه فلزی ضد ضربه، یک نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 1440×3560 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام، دوربین دوگانه و باتری 3090 میلی‌آمپر ساعتی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*