شارژر بی سیم Pi

شارژر بی سیم Pi بدون نیاز به صفحه مخصوص گوشی شما را شارژ می‌کند

شارژر بی سیم Pi توسط استارتاپی با همین نام، به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های الکترونیکی خود را بدون نیاز به صفحه یا پایه‌ای مخصوص به صورت بی سیم شارژ کنند.

پیش از معرفی سیستم شارژ بی سیم برای گوشی های جدید اپل، برخی افراد تصور می‌کردند محصولی جداگانه به منظور شارژ وایرلس این تلفن های هوشمند نیز توسط اهالی کوپرتینو معرفی می‌شود. ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد.

اما حالا وسیله‌ای جدید توسط کمپانی Pi طراحی شده که امکان شارژ از راه دور را فراهم می‌کند. هرچند، این نخستین باری نیست که شرکت‌های مختلف به استفاده از این فناوری روی می‌آورند. در گذشته، شرکت “Energous” با معرفی “WattUp” امکان شارژ گوشی ها از فاصله 15 فوتی (4.5 متری) را فراهم کرده بود.

اما شارژر بی سیم Pi چگونه عمل می‌کند؟

این محصول جدید با ظاهری مشابه یک مخروط، پرتوهای شارژ را اطراف خود پرتاب کرده و میدانی مغناطیسی ایجاد می‌کند. در نتیجه، کافی‌ست کاربران گوشی خود را اطراف شارژر بی سیم Pi قرار داده و نظاره‌گر پر شدن باتری آن باشند.

اگرچه خالقان این وسیله جدید می‌خواهد Pi را به عنوان یک محصول مستقل عرضه کنند، اما اطلاعات موجود از رایزنی‌ها برای ادغام این تکنولوژی با دیگر دستگاه‌ها همچون آمازون اکو و گوگل هوم نیز خبر دارند. هنوز زمان عرضه و یا قیمت دقیق این محصول جدید مشخص نشده است. با این حال شارژر بی سیم Pi با قیمتی کمتر از 200 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*