گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس

معرفی رسمی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس نزدیک است

تاکنون اخبار زیادی درباره گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس (Galaxy X) منتشر شده‌ است. به نظر می‌رسد حالا به زمان رونمایی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نزدیک شده‌ایم.

اکنون که آیفون ایکس به عنوان یک محصول شگفت‌انگیز در دنیای آی او اس معرفی شده است، باید منتظر گلکسی ایکس اندرویدی باشیم تا به نحوی دیگر، دنیای موبایل را زیر و رو کند. اخبار و مطالب جسته و گریخته زیادی درباره این گوشی موبایل از سال‌ها قبل به گوش رسیده است که جدیدترین آن‌ها مربوط به دو هفته قبل می‌شود.

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس

رییس بخش موبایل سامسونگ درست یک روز پیش از رونمایی آیفون‌های جدید اعلام کرد گوشی تاشوی این شرکت سرانجام در سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. اکنون عقیده بر این است که گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس حتی توسط آژانس ملی رادیویی کره جنوبی به تایید رسیده است. گلکسی ایکس چند روزی پیش توسط این نهاد دولتی با شماره مدل SM-G888N0 دیده شد.

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس

این همان شماره مدلی است که چند ماه قبل در مطلب صادر شدن تاییدیه بلوتوث گلکسی ایکس مشاهده کردیم. بعد از آن، اکنون نوبت به تاییدیه NRA رسیده است تا گلکسی ایکس یک قدم دیگر به دنیای واقعی نزدیک شود. پس بعید نیست برخلاف صحبت‌های رییس بخش موبایل سامسونگ، این گوشی موبایل را تا پیش از انتهای سال 2017 مشاهده کنیم.

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس بعد 6 سال انتظار معرفی می‌شود

در سال 2011 و در جریان نمایشگاه CES، صفحه نمایش انعطاف‌پذیر AMOLED سامسونگ با اندازه 4.5 اینچ رونمایی شد. از آن زمان، هر سال منتظر معرفی رسمی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس هستیم. به نظر می‌رسد بعد از 6 سال انتظار، اکنون زمان آن رسیده است. اسم رمز پروژه تولید این محصول Project Valley است. برخی تحلیلگران معتقدند سامسونگ، به خاطر استفاده از پسوند ایکس در برترین آیفون معرفی شده توسط اپل در سال 2017، احتمالا نام دیگری برای گلکسی ایکس انتخاب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*