محافظ های صفحه آیفون 8

محافظ های صفحه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس؛ بهترین گلس ها و محافظ های صفحه نمایش

با توجه به قیمت بالای گوشی های جدید اپل، قصد معرفی بهترین گلس ها و محافظ های صفحه آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) را داریم.

اپل هزینه تعمیر گوشی های جدید خود را 20 دلار افزایش داده و کاربران برای تعویض نمایشگر آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، به ترتیب باید 149 و 169 دلار پرداخت کنند. به همین جهت، آشنایی با محافظ های صفحه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به دستگاه، امری ضروری به نظر می‌رسد.

هرچند، اپل مدعی استفاده از مقاوم‌ترین نوع شیشه برای قاب پشتی و نمایشگر اصلی دستگاه شده است. اما تست‌های اخیر نشان می‌دهد در زندگی روزمره و شرایط عادی، امکان ضربه خوردن و آسیب دیدن این شیشه نیز وجود دارد.

به هر صورت شاید این موضوع دلیل خوبی برای استفاده از محافظ های صفحه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس باشد چرا که با پرداخت تنها چند دلار، حداقل 149 دلار در هزینه‌های احتمالی صرفه‌جویی خواهد شد.

بهترین محافظ های صفحه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

TechMatte amFilm

قیمت: 6.79 دلار

محافظ های صفحه آیفون 8

کاربران با پرداخت ده‌ها دلار می‌توانند محصولات سایر شرکت‌های مشهور را برای گوشی هوشمند خود خریداری کنند. اما “TechMatte amFilm” بی‌دلیل موفق به کسب امتیازهای فراوان در چارت آمازون نشده است.

این محافظ ارزان‌قیمت تمام صفحه گوشی را پوشانده و علاوه بر مقاومت بالا در برابر خط و خش، با پوششی چربی‌گریز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر کاربران با پرداخت 7 دلار می‌توانند دو محافظ گلس TechMatte amFilm را همراه با وسایل مخصوص برای نصب آسان دریافت کنند.

OtterBox ALPHA GLASS

قیمت: 13.16 دلار

محافظ های صفحه آیفون 8

شرکت OtterBox در زمینه تولید محافظ‌های موبایل و قاب‌های محکم برای تلفن های هوشمند مشهور است و نیازی به معرفی ندارد. اما آیا می‌دانستید این کمپانی توانمند، در زمینه تولید گلس های مقاوم و حرارت‌دیده نیز فعالیت دارد؟

محافظ های صفحه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از گلس های سری Alpha این شرکت، محصولاتی بسیار کارآمد هستند که علاوه بر تضمین ایمنی نمایشگر گوشی شما، همراه با ابزارهای لازم به منظور نصب صحیح و تمیز نگه داشتن دستگاه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. به علاوه، این گلس ها با قاب‌های سری “Defender” به خوبی سازگاری دارند.

ZAGG hdx

قیمت: 25 دلار

محافظ های صفحه آیفون 8

اگر از طرفداران فیلم های پلاستیکی برای محافظت از صفحه نمایش گوشی خود هستید، احتمالا محافظ‌های سری “hdx” شرکت ZAGG با وضوح بالا و لایه‌ای مخصوص برای جذب شوک با امکان نصب ساده و بدون حباب، مناسب‌ترین گزینه خواهند بود.

در محصولات سری hdx از تکنولوژی نانو با قابلیت خودبهبودی نیز استفاده شده که به واسطه آن، مقاومت محافظ در برابر تکه‌تکه شدن یا خط و خش افتادن افزایش پیدا می‌کند.

Moshi IonGlass

لینک آمازون

محافظ های صفحه آیفون 8

Moshi IonGlass یکی از بهترین گلس ها و محافظ های صفحه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است که به گفته سازندگان، مقاومت آن به صورت اتمی افزایش پیدا کرده و با ارائه فضایی بیشتر، بخش جلویی گوشی دوست‌داشتنی شما را به صورت کامل می‌پوشاند. در این صورت، امکان آسیب دیدن نمایشگر تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

Belkin Anti-Glare

قیمت: 19.99 دلار

محافظ های صفحه آیفون 8

محافظ پلاستیکی پیش رو که با سختی 3H طراحی شده، ظاهری شفاف و واضح داشته و در برابر تکه‌تکه شدن نیز مقاومت بالایی دارد.

جالب است بدانید اپل، Belkin Anti-Glare را به عنوان یکی از محافظ های صفحه نمایش شخص ثالث برای گوشی آیفون 8 معرفی کرده و خرید آن از طریق Apple Store امکان‌پذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*