تست سقوط آیفون 8

تست سقوط آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 در شرایط مختلف (ویدیو)

اخیرا SquareTrade با انتشار ویدیویی جدید، به تست سقوط آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 در شرایط مختلف پرداخته و مقاومت این گوشی های گران‌قیمت را سنجیده است.

سامسونگ و اپل از پوشش محافظ گوریلا گلس 5 به عنوان مقاوم‌ترین شیشه جهان برای گوشی های خود استفاده کرده‌اند. اما آیا این موضوع، ایمنی اسمارت فون شما در برابر عناصر بیرونی را تضمین می‌کند؟ این جایی‌ست که تست‌های “SquareTrade” کارآمد خواهند بود.

در کنار دستگاه و ماشین‌های معمول که وظیفه بلند کردن و کوبیدن دستگاه را بر عهده دارند، این شرکت بیمه تلفن، تستی جدید با نام “Shot” را نیز به آزمایش‌های خود اضافه کرده است که در آن، حالتی که فراموش می‌کنید گوشی را بعد از استفاده از روی سقف خودرو برداشته و سپس حرکت می‌‌کنید را شبیه‌سازی می‌کند. احتمالا بسیاری از شما چنین شرایطی را تجربه کرده‌اید.

تست سقوط آیفون 8

امتیاز بالاتر به معنی ریسک بیشتر است

به لطف استفاده از فلزی مخصوص با استانداردهای هوا و فضا در آیفون های اپل، بخش‌های کناری مقاومت بالاتری نسبت به گلکسی نوت 8 دارند. با این وجود، به نظر می‌رسد حتی با استفاده از گوریلا گلس 5 نیز امکان آسیب دیدن گوشی وجود داشته و کاربران با استفاده از قاب‌ها و کاورهای محافظ، باید ایمنی دستگاه را تا حد ممکن افزایش دهند.

ویدیوی تست سقوط آیفون 8 و 8 پلاس اپل در کنار گلکسی نوت 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حالت خوبه نمره بیشتر یعنی ریسک شکستن بیشتر خخخخخ چی میگی شما

  2. خخخخخخ . دوباره پرچمداذای اپل سوسک شدن.??