قیمت گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به همراه زمان عرضه آنها لو رفت

قیمت گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به همراه زمان عرضه آنها لو رفت

یک روز مانده به معرفی گوشی های پرچمدار گوگل، قیمت گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) به همراه زمان عرضه آنها مشخص شد.

همانطور که در شایعات منتشر شده، گوگل پیکسل 2 گوشی هوشمندی با صفحه نمایش 5 اینچی‌ست که توسط کمپانی HTC ساخته شده است. این اسمارت فون رده‌بالا، به دو اسپیکر استریو در قاب جلو مجهز بوده و دارای حاشیه‌های نسبتا زیاد در بالا و پایین است. این در حالی‌ست که گوگل پیکسل 2 ایکس ال توسط شرکت LG ساخته شده و وارث طراحی بدون لبه این کمپانی کره‌ای‌ست.

اما در زیر نمایشگر هر دو مدل، شاهد استفاده از پردازنده فوق پیشرفته اسنپدراگون 835 هستیم که خبر از محصولاتی رده‌بالا با قابلیت رقابت با سایر پرچمداران موجود در بازار می‌دهند. همچنین، به نظر می‌رسد گوگل نیز به جمع تولیدکنندگان گوشی های بدون جک 3.5 میلیمتری صدا پیوسته و این حفره کاربردی و محبوب را در پرچمداران آینده خود حذف کرده است.

زمان عرضه گوگل پیکسل 2 تقریبا یک ماه زودتر از مدل XL آن خواهد بود. در جدول زیر، زمان آغاز فروش و قیمت گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال را مشاهده خواهید کرد.

گوگل پیکسل 2گوگل پیکسل 2 XL
قیمت650 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی و 750 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی850 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی و 950 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی
زمان عرضه19 اکتبر (27 مهر)15 نوامبر (24 آبان)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*