5 مورد از بهترین امکانات مخفی آی او اس 11 + ویدیو

مشکل باتری آی او اس 11 (iOS 11) همه‌گیر شده است

بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد که مشکل باتری آی او اس 11 موضوعی است که خیلی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و هنوز اپل آن را برطرف نکرده است.

انتشار آپدیت جدید برای سیستم عامل گوشی‌ها می‌تواند اتفاقی هیجان‌انگیز و جذاب باشد، اما همین آپدیت‌های جدید در اغلب موارد دارای مشکلات متعددی هستند و حسابی کاربران را اذیت می‌کنند. به نظر می‌رسد مشکل باتری آی او اس 11 (iOS 11) به طرز وسیعی همه‌گیر شده و صدای خیلی‌ها را در آورده است.

کاربران گزارش کرده‌اند که پس از به‌روزرسانی دیوایس خود به آی او اس 11، متوجه شده‌اند که شارژ دستگاه به سرعت خالی می‌شود. حتی کاربران گجت نیوز هم از این مشکل بارها گلایه کرده‌اند و گزارش‌های متعددی به دست ما رسانده‌اند. برای مثال فردی با نام کاربری Mo در گجت نیوز گفته است:

باتری زیاد مصرف می‌کنه و دوربینش هم برعکس چیزی که گفتن عکسای با کیفیت پایین‌تر می‌گیره.

یا کاربری به نام طناز در گزارش مشکلش نوشته است:

مشکل من جدا از زود خالی شدن شارژ گوشیم، باز نشدن Notes و کند شدن گوشیمه. نوت‌های مهم دارم که تقریبا هرروز بهشون احتیاج پیدا می‌کنم.

آی‌ او اس 11 پس از عرضه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و اپل پس از چند هفته با انتشار آپدیت 11.0.1 برخی از آن‌ها را مرتفع کرد؛ با این حال هنوز مشکل مربوط به خالی شدن باتری، عده کثیری از کاربران را آزار می‌دهد. گفته می‌شود که مشکل باتری آی او اس 11 به مواردی مثل سرچ اسپات‌لایت ربط داشته باشد. چون این ویژگی برای به‌روز ماندن لازم است به طور مداوم فایل‌های دستگاه را بررسی کند.

به طور معمول در روزهای اولیه‌ی انتشار هر آپدیت جدید، کاربران با مشکلات مربوط به باتری رو به رو می‌شوند؛ اما این بار اوضاع کمی فرق می‌کند. چون یکی، دو هفته از عرضه iOS جدید می‌گذرد و کاربران همچنان مشکل‌شان برطرف نشده است.

مشکل باتری آی او اس 11

مقایسه نرخ تخلیه باتری در آی‌او‌اس 10 و آی‌او‌اس 11 (منبع: وب‌سایت Wandera)

شرکت تحقیقاتی Wandera اخیرا بررسی کاملی روی دستگاه‌های اپل انجام داد و به مقایسه نرخ تخلیه باتری دو نسخه اخیر سیستم عامل آی او اس پرداخت. این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای انجام این کار، تحقیقاتی بر روی ۵۰ هزار آی‌دیوایس انجام داده و نتایج شگفت‌آوری به دست آورده است. نرخ تخلیه باتری آی‌ او اس 11 در حدود ۹۶ دقیقه است و از آن طرف، این رقم برای آی او اس 10، ۲۴۰ دقیقه گزارش شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

21 دیدگاه

  1. سلام دوستان لطفا اگه کسی مشکل من داره کمک کنهههه
    گوشی من از شب تا صبح حدود ۶٠ درصد مصرف باتری خالی میکنه وبرد فایفای هم نصف شده کمی از مودم دور میشم وای فای نمیگیره
    ای او اس هم ١١.۴.١ هستش لطفا راهنممایی کنین ممنون میشم
    رستور و ریست هم کردم

  2. سلام ،

    من گوشیم ایفون ۶ اس هست . ای او اس رو به ۱۱بتا اپدیت کردم ظاهرا خوبه ولی شارژ زود خالی میشه برنامه ها رو بعضی وقتا میندازن بیرون چیکار کنم ؟؟

  3. سلام
    من ios 11.2.1 رو نصب کردم اما هنوزم باتری سریع خالی میکنه
    به نظرتون چطور رفع میشه

  4. سلام منماپدیت کردم ١١.١.٢ بعداپدیت ۵تا ۵تا کم میکنه نمیدونم چرا اینطوری شده باطری سالم هست بنظرتون؟

  5. من دیشب ایفون 8 گرفتم صبح بلند شدم اپدیت کردم شارژ مبایلم خیییییییلی زود داره تموم میشه اگه اپدیت جدید بیاد نصب کنم درست میشه؟؟؟؟؟؟

  6. میگن قراره تو آپدیت ١١.١ درست میشه . حقیقت داره ؟

  7. تخلیه شارژ تا این حد واقعا چه غلطی کردم آپدیت کردم تف تو روحتون ios 11.0.3 دوستانی که هنوز آپدیت نکردن به هیچ عنوان آپدیت نکنن

  8. سلام‌وقت‌بخیر دوستان عزیزم‌من‌ایفون۷ دارم‌قبلا که ios10راداشتم خیلی بهتر بود بهتر خیلی عالی جواب میداد ازلحاظ شارژ دهی ولی از دوروز پیش که به ۱۱ اپدیت کردم شدیدا باطری گوشیم خالی میشه واقعا عذاب اوره اینم به نوعی سیاست نابخردانه اپل هست که‌مهاجرت‌کنیم به ایفون ۸ وایکس

  9. سلام باطری گوشیم خیلی تند تند خالی میکنه براش ما دوستان هم همینطور شده بعد از اپدیت به ios 11?گوشیم هم همان زمان دادم واس تعمیر ادم میمونه میگه نکنه باطری یا صفحه نمایش عوض نکردده باشن یهو چند عدد کم میکنه از مقدار باقی مانده

    • سلام برادر
      نگران نباش
      مال منم بدتره
      از شب تا صبح حالت پرواز ۶۰‎٪ مصرف میکنه
      قبلا ۴% مصرف میکرد

    • واسه ماهم این شرایطو داره شب تو ٩٠درصد شارژ میزارم تو حالت پرواز صبح که میشه باتری شده۶٠درصد
      حالا نمیدونم تو اپدیت ios 11.0.3این مشکل حل شده یانه

  10. بدون در نظر گرفتن قیمت ایفون ایکس ترکونده پردازنده اپل هم این سری خیلی قوی تر ظاهر شده

  11. گوشی من 6sهستش بعد اپدیت به 11.0.1 خیلی خیلی بهتر شده

  12. سلام دوستان
    با اپدیت جدید که امده و انجام چنتا تنظیمات دوباره باطری مثل ios10 میشه، iphone 7 plus

  13. گجت نیوز ! این خبر برا ۱۰ روز گذشته می باشه ! ۲۹ گوشیم بروز کردم . باتری همینی که میگید شد ! اما اپل بعد چند روز نسخه ios 11.01 با حجم حدود ۲۸۰ مگابایت فرستادت … باتری و عمل کرد خیلی خوب شد !
    باتری گوشیم با ۸ ساعت استفاده ، در مجموع حدود ۴۰ ساعت نگه میداره .. آیفون6s

  14. سیاست کثیف اپل برای مهاجرت به گوشی های سری 8 و 10 هستش !!!

    • کاملا موافقم ولی اندروید هم عاری از این سیاست های کثیف نیست میدونید که چی میگم

      • آیفون روز به روز دارع مزیت هاش رو نسبت به گوشی های آندرویدی از دست میدع
        بعضی موقع ها به خودم میگم چرا 4 میلیون دادم آیفون خریدم در حالی که اگه دو میلیون میدادم گوشی آندرویدی حدودا با همین کیفیت داشتم
        فقط برای کلاسش….
        برای اپل متاسفم
        به امید بازگشت به روزهای اوج آیفون

        • به نظر من اندروید هیچوقت حرفی برای زدن در برابر ای او اس نداره من خودم از کاربرای قدیمی اندروید بودم و طرفدار پر و پا قرصش که سیستم عامل اوپن سورس هست و یه عالم چیزای دیگه ای که به نظرم خوب میومد. ولی ای او اس لذتی به کاربر میده موقع کار کردن که هیچوقت خسته نمیشید نیازی به تم جدید و برنامه هایی که بخواد محیط خسته کننده اندروید رو از بین ببره نداره. توی هر نسخه از ای او اس جدید شما تغییرات قابل لمسی رو میبینید در صورتی که توی اندروید من هیچوقت ندیدم چیزی ارائه بده که کاربر شگفت زده بشه همیشه یه سیر خیلی عادی رو پیش برده. و مهم ترین چیزی که من ای او اس رو انتخاب کردم امن بودن محیطش بود ، که اندروید هنوز بعد از اینهمه نسخه نتونسته امنیتش رو به سطح خیلی بالایی برسونه.ای او اس مثل خونه ای میمونه که همه ی درهاش بستس و هیچ راه ورودی نداره اما همه چیز توی این خونه برای اسایش شما فراهمه و نیازی به بیرون رفتن هم نداری.

    • خیر دوست عزیز من سه هفتس که ایفون ١٠ خریدم اول فکر میکردم مشکل از باتری گوشیمه شب تا صبح بدون اینکه دست بزنم ب گوشی کلی باتریش خالی میشه ولی الان فهمیدم مشکل از ای او اسه?