رندر نوکیا 9

جدیدترین رندر نوکیا 9 منتشر شد؛ منتظر یک گوشی موبایل خاص باشید

دومین پرچمدار نوکیا در سال جاری تا مدتی دیگر معرفی می‌شود. نوکیا 9 (Nokia 9) نیز توسط اچ ام دی گلوبال ساخته خواهد شد. در جدیدترین رندر نوکیا 9 شاهد یک نمایشگر منحنی و زیبا هستیم.

حدود چند هفته بعد از معرفی نوکیا 8 به عنوان اولین پرچمدار اندرویدی نوکیا، که همانند سایر مدل‌های اخیر توسط اچ ام دی گلوبال ساخته شده، زمزمه‌هایی درباره معرفی دومین پرچمدار این برند در سال 2017 به گوش رسید. این کمپانی بعد از خرید حق استفاده از برند نوکیا برای ساخت گوشی هوشمند موبایل اعلام کرد در سال 2017، 6 الی 7 مدل روانه بازار خواهد کرد که دو مورد آن‌ها جزو پرچمداران هستند. این ادعا، شایعات اخیر درباره نوکیا 9 را بیشتر باورپذیر می‌کند.

در بررسی اولیه نوکیا 8، آن را یک گوشی هوشمند بسیار قدرتمند عنوان کردیم که متاسفانه یا خوشبختانه ظاهری کلاسیک داشته و هم‌گام با طراحی روز دنیا ساخته نشده است. اما به نظر می‌رسد دومین پرچمدار این برند ظاهری متفاوت با محصولات پیشین خواهد داشت. در جدیدترین رندر نوکیا 9 وجود یک صفحه نمایش دارای انحنا از هر دو طرف چشم‌نوازی می‌کند.

نوکیا 8

اگر این رندر و شایعاتی که اخیرا به گوش رسیده‌اند صحیح باشند، نوکیا 9 دارای طراحی بدون حاشیه بوده و به یک نمایشگر لبه به لبه مجهز خواهد شد. دوربین دوگانه و طراحی بدون حاشیه دو موضوع داغ در طراحی گوشی های هوشمند در سال 2017 هستند. به همین دلیل نوکیا 9 به خاطر داشتن هر دو، با تمامی رقبا هم‌گام خواهد شد.

در جدیدترین رندر نوکیا 9 طراحی کاملا متفاوتی دیده می‌شود

تمامی مدل‌های معرفی شده تاکنون یعنی نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 8 دارای پنل پشتی کاملا شبیه به هم هستند که آن‌چنان جذاب نیست، اما طبق این رندر نوکیا 9 می‌توان انتظار داشت در این قسمت نیز شاهد تحولی اساسی خواهیم بود. سنسورهای دوربین دوگانه باز هم به صورت عمودی اما این مرتبه با فاصله‌ای کمتر کنار یکدیگر قرار گرفته و فلاش LED به جای پایین، در سمت راست آن‌ها خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود پنل پشتی نوکیا 9 شیشه‌ای باشد. همین موضوع، احتمال پشتیبانی آن از تکنولوژی شارژ بی‌سیم را بیشتر می‌کند. از مشخصات فنی نوکیا 9 می‌توان به وجود تراشه اسنپدراگون 835، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کرد. احتمال وجود اسکنر عنبیه چشم و همچنین پشتیبانی از استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بسیار بالاست. متاسفانه هنوز هیچ خبری به صورت رسمی درباره نوکیا 9 توسط اچ ام دی گلوبال تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه گوشی بی نقص و تمام عیار خواهد بود قطعا