گالری عکس گوگل پیکسل 2 ایکس ال

گالری عکس گوگل پیکسل 2 ایکس ال ؛ نگاه نزدیک به پرچمدار جدید گوگل + ویدیو

به دنبال معرفی گوشی های گوگل، علاوه بر نگاه نزدیک به پرچمدار این شرکت، به تماشای گالری عکس گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) نیز خواهیم پرداخت.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال دو عضو جدید از خانواده گوشی های گوگل هستند که با بهره‌گیری از قوی‌ترین سخت افزار موجود، با قابلیت‌های نرم افزاری فراوان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند.

گالری عکس گوگل پیکسل 2 ایکس ال

در این میان، نسخه بزرگ‌تر این گوشی ها که با نام پیکسل 2 ایکس ال شناخته می‌شود، به صفحه نمایشی 6.0 اینچی با وضوح 1440×2880 تجهیز شده و همانند اپل، سامسونگ، ال جی و دیگر فعالان این حوزه، موبایل جدید گوگل با نمایشگر کم حاشیه معرفی شده است. هرچند، نسبت صفحه به پنل جلویی آن در مقایسه با سایر پرچمداران، کمی پایین‌تر است.

گوگل با ترکیب سخت افزار به‌روز با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، قصد دارد جای پای خود را در حوزه تلفن های همراه محکم کرده و رقابت با سایر کمپانی‌ها را به شکل جدی‌تری دنبال کند. به علاوه، وجود قابلیت‌های جدیدی همچون گوگل لنز و سیستم تعاملی اکتیو اج (مشابه سیستم اج سنس اچ تی سی)، به تعامل هر چه بیشتر کاربر با دستگاه کمک خواهد کرد.

گالری عکس گوگل پیکسل 2 ایکس ال

در ادامه نگاهی دقیق‌تر به این اسمارت فون خواهیم داشت.

گالری عکس گوگل پیکسل 2 ایکس ال

بررسی ویدیویی گوگل پیکسل 2 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*