تصاویر بلک بری موشن

تصاویر بلک بری موشن ؛ با گوشی جدید بلک بری بیشتر آشنا شوید

در ادامه تلاش داریم تا در کنار تماشای مجموعه تصاویر بلک بری موشن (BlackBerry Motion)، نگاهی عمیق‌تر و بهتر به گوشی جدید بلک بری داشته باشیم.

چندی پیش، بلک بری از عرضه یک پرچمدار جدید خبر داد. حالا موشن، بدون کیبورد فیزیکی به عنوان یکی از مشخصه‌های اصلی گوشی های بلک بری، از راه رسیده است.

این تلفن هوشمند نیز همانند کی وان و پریو، از نسخه اصلی اندروید (بر پایه نسخه 7.1 نوقا) بهره برده و با ویژگی‌هایی همچون 4 گیگابایت رم و نمایشگر فول اچ دی در خدمت کاربران خواهد بود.

اما شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی‌های بلک بری Motion را مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به لطف استاندارد IP67 و باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفت. در ادامه نگاهی نزدیک‌تر به این گوشی هوشمند داشته و تصاویر بلک بری موشن را تماشا خواهیم کرد.

تصاویر بلک بری موشن

موشن به نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح 1080×1920 تجهیز شده تا در نتیجه آن، شاهد حذف کلید فیزیکی محبوب و همیشگی محصولات بلک بری از این گوشی باشیم.

تصاویر بلک بری موشن

کیبورد فیزیکی در هر دو گوشی قبلی این شرکت یعنی کی وان و پریو وجود داشت. اما شاید بتوان مهم‌ترین وجه تمایز میان این موبایل ها و موشن را سنسور اثر انگشت بلک بری در بخش جلویی عنوان کرد.

تصاویر بلک بری موشن

در این تصویر، موشن را در کنار کی وان می‌بینید؛ جایی که نمایشگر اصلی با اختلاف پایین اندازه دستگاه، بزرگ‌تر است.

تصاویر بلک بری موشن

در میان انبوه تصاویر بلک بری موشن ، سازندگان نخستین بار عکسی از این گوشی در محیطی تاریک را منتشر کرده و از عدم وجود کیبورد فیزیکی خبر دادند.

تصاویر بلک بری موشن

تصویر پیش رو نیز بخش پشتی دستگاه و دوربین 12 مگاپیکسلی آن را نشان می‌دهد. به علاوه، طراحی بافت قاب پشتی موشن شباهت زیادی به فیبر کربن دارد.

تصاویر بلک بری موشن

این یکی دیگر از عکس‌هایی است که از طریق توییتر توسط بلک بری منتشر شد.

تصاویر بلک بری موشن

در ابتدا، گوشی موشن در بازار کشورهای خاورمیانه به فروش خواهد رسید. اما TCL (مالک بلک بری) ماه آینده میلادی آن را به صورت جهانی عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*