آیا دوربین دوگانه گوشی های هوشمند قابلیتی ضروری به حساب می‌آید؟ (نظرسنجی)

دوربین دوگانه گوشی های هوشمند ؛ قابلیتی ضروری یا بازی تبلیغاتی؟ (نظر سنجی)

دوربین دوگانه گوشی های هوشمند قابلیتی‌ست که اخیرا شاهد گسترش آن در اسمارت فون های موجود در بازار هستیم. اما آیا به نظر شما ویژگی مهمی به حساب می‌آید؟

شاید مهمترین دلیل وجود دوربین دوگانه گوشی های هوشمند، اضافه‌شدن یک لنز جدید در قاب عقب و استفاده از قابلیت‌های آن باشد. از مهمترین مزایای به‌کارگیری این ماژول می‌توان به امکان گرفتن تصاویر پرتره با جزییات دقیق‌تر و یا استفاده از لنز دوم جهت عکاسی با زاویه دید بازتر نسبت به لنز اصلی اشاره کرد.

آیا دوربین دوگانه گوشی های هوشمند قابلیتی ضروری به حساب می‌آید؟ (نظرسنجی)

نمونه عکس دوربین دوگانه آیفون 10

اما برخی کمپانی‌های سازنده تلفن همراه نیز با افتخار، به تولید گوشی هایی با دوربین‌های تک‌لنز ادامه می‌دهند. گوگل به تازگی گوشی های گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) را معرفی کرده که هردوی آنها به یک دوربین 12.3 مگاپیکسلی در قاب عقب مجهز هستند. غول جستجوگر به این تکنولوژی رسیده که برخی ویژگی های دوربین دوگانه گوشی های هوشمند را به دوربین تک‌لنز دردانه‌های جدید خود بیاورد. به عنوان نمونه، در دوربین‌های عقب و جلوی گوگل پیکسل 2 ایکس ال حالت پرتره گنجانده شده که با توجه به نمونه تصاویر این گوشی، عملکرد بی‌نظیری نیز ارایه می‌دهند.

اما شما چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظرتان دوربین دوگانه گوشی های امروزی قابلیتی ضروری و مهم به حساب می‌آیند؟ آیا وجود دوربین دوگانه می‌تواند معیاری مهم برای خرید اسمارت فون بعدی شما باشد؟ ضمن شرکت در نظرسنجی زیر، دیدگاهتان را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.