اپلیکیشن باتری گوگل با نام Device Health Services در پلی استور عرضه شد

اپلیکیشن باتری گوگل Device Health Services در پلی استور عرضه شد

برنامه Device Health Services نام اپلیکیشن باتری گوگل است که در ادامه عرضه برنامه‌های اندروید به صورت مستقل، در گوگل پلی قرار گرفته است.

از آنجا که اپلیکیشن باتری گوگل به صورت پیشفرض تنها بر روی گوشی های نکسوس و پیکسل نصب خواهد شد، بنابراین در حال حاضر، محصولات سایر برندها امکان استفاده از این سرویس جدید و کاربردی را نخواهند داشت. به نظر می‌رسد حتی کاربران اسمارت فون های قدیمی‌تری نظیر ال جی نکسوس 5 (Nexus 5) نیز قادر به نصب اپلیکیشن باتری گوگل بر روی موبایل خود خواهند بود.

اپلیکیشن باتری گوگل با نام Device Health Services در پلی استور عرضه شد

اما خبر مهمتر این است که این نرم افزار جدید گوگل در همه کشورها قابل دسترسی نیست. این محدودیت شامل کاربران ایرانی نیز بوده و در صورتی که قصد مراجعه به صفحه اپلیکیشن در گوگل پلی استور را داشته باشید، با پیغام خطایی مبنی بر «عدم پشتیبانی اپلیکیشن باتری گوگل در کشور شما» مواجه خواهید شد.

اپلیکیشن باتری گوگل با نام Device Health Services در پلی استور عرضه شد

اپلیکیشن Device Health Services وضعیت باتری موبایل یا تبلت اندرویدی شما را مشخص کرده و به شما می‌گوید که چقدر از عمر آن باقی مانده است. در این برنامه، گزینه‌های شخصی‌سازی نیز در اختیار کاربر قرار داده شده تا بتواند به نمایش درصد باتری در نوار وضعیت پرداخته و یا به صورت خودکار، میزان روشنایی صفحه نمایش را مطابق با نور محیط تنظیم کند.

قرارگرفتن اپلیکیشن باتری گوگل در پلی استور باعث می‌شود تا آپدیت‌های این سرویس سریع‌تر عرضه شده و مستقل از آپدیت سیستم عامل اندروید باشد. در هر صورت، اگر شما نیز از یکی از محصولات نکسوس یا گوگل پیکسل استفاده می‌کنید و آی‌پی دستگاه شما خارج از ایران است، می‌توانید برنامه باتری گوگل را از این لینک دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگر اپلیکیشن = برنامه کاربردی، پس انحصاری/ممنوع/محدود کردنش، نقضِ غرض است!

  2. بازی با اسامی کاره انرویدیاس