موبایل های وان پلاس

جمع آوری اطلاعات کاربران توسط موبایل های وان پلاس تا پایان اکتبر متوقف می‌شود

به دنبال انتشار اطلاعات مختلفی مبنی بر جمع‌آوری اطلاعات کاربران توسط موبایل های وان پلاس ، مدیران چنین موضوعی را پذیرفته و علت انجام آن را توضیح دادند.

پیش از هر چیز، وان پلاس می‌گوید سیستم عامل اکسیژن گوشی های هوشمند این شرکت، آنالیزهای خود را در دو حالت تجزیه و تحلیل استفاده کاربران و همین‌طور اطلاعات دستگاه ارسال می‌کند. به گفته مدیران، این موارد برای درک بهتر رفتار کلی کاربران به منظور بهینه کردن سیستم عامل و انتقال بهترین تجربه، ضروری است.

دارندگان موبایل های وان پلاس می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات و انتخاب Advanced، گزینه مربوط به شرکت در برنامه وان پلاس یعنی Join user experience program را غیر فعال کنند. هرچند، این کار مانع جمع‌‌آوری اطلاعات دستگاه که هدف از انجام آن ارائه پشتیبانی پس از فروش عنوان شده است، نخواهد شد.

خبر خوب این است که تا پایان اکتبر، به همه گوشی های وان پلاس که از OxygenOS استفاده می‌کنند، بخشی اضافه خواهد شد که در نتیجه آن، کاربران به صورت اختیاری می‌توانند در طرح وان پلاس حضور داشته باشند. به علاوه، چینی‌های اذعان داشتند از این تاریخ، دیگر اطلاعات مربوط به شماره‌های تلفن، مک آدرس و اطلاعات وای فای جمع‌آوری نخواهد شد. در نهایت، وان پلاس باز هم هدف اصلی از انجام این کار خدمت‌رسانی بهتر عنوان می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زحمت کشیده چینیه دزد غیر ق اعتماد