گوشی های جدید آلکاتل

تصویر و اطلاعات مربوط به برخی از گوشی های جدید آلکاتل لو رفت

اخیرا ایوان بلس با انتشار تصویری از گوشی های جدید آلکاتل ، اطلاعات جالبی از برخی محصولات این شرکت مشهور برای سال 2018 را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

آلکاتل با عرضه حداقل 12 گوشی در سال جاری میلادی، یکی از شرکت‌های پرکار در حوزه تلفن های همراه بود. هرچند با توجه به فعالیت انعطاف‌پذیر این شرکت و عرضه محصولات متنوع بنا بر نیاز اپراتورها، احتمالا چنین رقمی محافظه‌کارانه به نظر رسد. با این تعداد بالا، احتمالا افشای هم‌زمان اطلاعات مربوط به گوشی های این شرکت نیز چندان عجیب نخواهد بود.

مورد نخستی که احتمالا در لیست گوشی های جدید آلکاتل توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، عدم استفاده از عبارت “Idol” است. به نظر می‌رسد سازندگان قصد دارند محصولات خود را با نام‌های جدید و استفاده از ارقام معرفی کنند.

گوشی های جدید آلکاتل

با توجه به تصویر لو رفته، می‌توان گفت نحوه قرارگیری هرکدام از این گوشی های هوشمند با توجه به کلاس خاص آنها است. در این عکس، آلکاتل 1x کمی ضخیم‌تر از بقیه دیده شده و احتمالا در بخش پشتی آن نیز از پلاستیک استفاده شده باشد. همچنین به واسطه عدم وجود سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی برخی از این گوشی ها، می‌توان نتیجه گرفت آلکاتل 3 نخستین دستگاه در میان موبایل های جدید آلکاتل است که به سنسور اثر انگشت تجهیز می‌شود. در این صورت، آلکاتل 3c مدل پایین‌تر آن بوده و با طراحی مشابه اما امکاناتی کمتر به فروش خواهد رسید.

آلکاتل 3v و آلکاتل 3x با بهره‌گیری از سیستم دوربین دوگانه پشتی، گوشی های گران‌تر و قوی‌تر این خانواده جدید هستند. اگرچه از روی این تصویر رندر نمی‌توان قضاوت کرد، ولی احتمالا حاشیه‌های دو طرف نمایشگر، بسیار کم خواهد بود. در بخش‌هایی بالایی و پایینی نیز احتمالا اسپیکرهای استریو قرار خواهند گرفت.

آلکاتل 5، متمایزترین موبایل در میان گوشی های پیش رو است که حاشیه آن در بخش پایینی به حداقل رسیده و مثل سایر پرچمداران موجود در بازار، با نمایشگر بدون حاشیه تولید خواهد شد. وجود دوربین معمولی تکی در بخش پشتی نیز در نوع خود جالب است.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی از مشخصات، قیمت و یا زمان عرضه گوشی های جدید آلکاتل در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*