رندر جدید شیائومی می 6 سی

رندر جدید شیائومی می 6 سی خبر از حضور دوربین دوگانه می‌دهد + مشخصات بیشتر

شب گذشته رندری از گوشی شیائومی می 6 سی (Xiaomi Mi 6C) به بیرون درز پیدا کرد. این محصول از نمایشگر کم حاشیه، چیپست ساخت شیائومی، دوربین دوگانه و احتمالا قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار خواهد بود.

شیائومی مدتیست که در حال کار بر روی تولید یک نسخه ضعیف‌تر از گوشی پرچمدار خود، شیائومی می 6 است. یکی از محصولات پیش روی این کمپانی که خبرهایی را در مورد آن شنیده‌ایم، ظاهرا شیائومی می 6 سی نام دارد.

دوربین دوگانه بر روی شیائومی می 6 سی

خوشبختانه ساعاتی پیش رندر تازه‌ای از این گوشی چینی منتشر شده است که حاکی از نکات جذابی برای طرفداران برند شیائومی است. بر روی قاب پشتی این گوشی و درست سمت چپ قسمت بالایی، یک ماژول دوربین دوگانه افقی قرار گرفته است. قسمت جلویی نیز نشان از نمایشگری با حداقل حاشیه‌های کناری و یک کلید هوم درست در زیر آن دارد که ظاهرا به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل خواهد کرد. در گزارشی که پیشتر منتشر شده بود، گفته شده بود که دو سمت نمایشگر شیائومی می 6 سی به شیشه 2.5D خمیده تجهیز شده است. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر این گوشی از ابعاد 5.15 اینچی با وضوح Full HD و نسبت ابعاد 18:9 برخوردار باشد.

رندر جدید شیائومی می 6 سی

ماژول دوربین دوگانه پشتی گوشی شیائومی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی Sony IMX386 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی ثانویه برای ثبت عمق میدانی برخوردار است. این محصول همچنین در دو نسخه مختلف شامل رم 4 گیگابایتی + حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی + حافظه 128 گیگابایتی به عرضه درخواهد آمد.

بر اساس آخرین اطلاعات، شیائومی می 6 سی از چیپست 8 هسته‌ای Surge S2 ساخت خود شیائومی قدرت خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این چیپست، نسل تازه‌ی Surge S1 است که همراه با گوشی می 5 سی معرفی شده بود. شیائومی برای تولید چیپست Surge S2 از تکنولوژی پردازش 16 نانومتری استفاده کرده است و آن را با یک پردازنده 8 هسته‌ای شامل 4 هسته Cortex-A73 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز همراه ساخته است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی شیائومی می 6 سی در دست نیست، اما قطعا طی روزهای آینده به اطلاعات بیشتری دست پیدا خواهیم کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*