سامسونگ گلکسی A5

چندین رندر از سامسونگ گلکسی A5 و گلکسی A7 سال 2018 منتشر شد

سامسونگ گلکسی A5 و گلکسی A7 سال 2018 میان‌رده‌های آتی سامسونگ هستند. گلکسی ای 5 2018 و همچنین گلکسی ای 7 2018 محصولاتی کاملا متفاوت خواهند بود.

تا انتهای سال 2017، انتظار معرفی محصولی جدید و یا حداقل گوشی هوشمندی مهم از سامسونگ نداریم. این شرکت از حالا خود را آماده طراحی محصولات سال آینده‌اش می‌کند. محصولات خانواده A5 و A7 جزو محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار هستند و از زمان عرضه نخستین سری آن‌ها، کاربران استقبال بسیار خوبی داشته‌اند. پس طبیعی است از حالا اخباری پیرامون سامسونگ گلکسی A5 و گلکسی A7 سال 2018 شنیده و حتی رندرهایی از آن‌ها مشاهده کنیم.

به تازگی در حساب کاربری onleaks در توییتر، که همواره اطلاعات قابل اطمینان زیادی از گوشی های موبایل پیش از معرفی رسمی آن‌ها منتشر می‌کند، شاهد چندین رندر سامسونگ گلکسی A5 و همچنین گلکسی A7 سال 2018 بوده‌ایم. با توجه به این رندرها می‌توان انتظار داشت محصولات سال آتی این دو خانواده بسیار محبوب، ظاهری کاملا متفاوت با برادران پیشین خود در سال‌های گذشته خواهند داشت.

سامسونگ گلکسی A5

یکی از نکاتی که شدیدا در این رندرها جلب توجه می‌کند، عدم وجود فلاش LED در کنار دوربین اصلی است. مطمئنا سامسونگ تصمیم ندارد چنین عقب‌گردی داشته باشد! حساب onleaks تنها قرار دادن این عنصر بسیار مهم در رندرهای سامسونگ گلکسی A5 و A7 را فراموش کرده است. دستگاه‌های واقعی بدون شک همراه با فلاش LED برای دوربین پشتی عرضه خواهند شد. در تصویر زیر این عنصر در سر جای خود قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی A5

از مدت‌ها قبل و بر اساس شایعات انتظار داریم یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات سری A سال آینده، مجهز شدن به دستیار مجازی اختصاصی سامسونگ یعنی بیکسبی باشد. با این حال کلید فیزیکی اختصاصی به منظور فراخوانی آن، که در پرچمداران اخیر شرکت وجود داشته است، در رندرهای سامسونگ گلکسی A5 و A7 سال آینده دیده نمی‌شود. بعید می‌دانیم onleaks این مورد را فراموش کرده باشد. شاید وی این دستیار را دوست ندارد! شاید هم قرار نیست با وجود تجهیز دستگاه‌ها به این دستیار صوتی، یک دکمه فیزیکی برای فراخوانی بر روی بدنه تعبیه شود.

درباره مشخصات فنی این دو مدل اطلاعات زیادی در دسترس نیست و تنها می‌توانیم درباره آن‌ها دست به پیش‌بینی بزنیم. انتظار داریم هر دو مدل سامسونگ گلکسی ای 7 2018 و ای 5 2018 از تراشه اگزینوس 7885 قدرت گرفته و دارای 4 گیگابایت حافظه رم باشند.

سامسونگ گلکسی A5

یکی دیگر از شایعات، استفاده از نمایشگر Infinity Display در این دو میان‌رده است. سامسونگ این صفحه نمایش را همراه با رونمایی پرچمداران سری S سال جاری معرفی کرد و در ادامه، در گلکسی نوت 8 نیز به کار برد. اکنون بعید نیست پای آن به دنیای میان‌رده‌ها نیز باز شود. به این ترتیب دیگر خبری از کلید فیزیکی هوم نبوده و حسگر اثر انگشت نیز به پنل پشتی منتقل خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A5 و A7 سال 2018 به احتمال زیاد به نمایشگر Infinity Display مجهز می‌شوند

رزولوشن نمایشگر هر دو مدل فول اچ‌دی اسـت، اما به خاطر استفاده از Infinity Display که نسبت ابعاد تصویر متفاوتی دارد، این رزولوشن به صورت 1080 در 2160 پیکسل بیان خواهد شد. مدل‌های سال 2017 ای 5 و ای 7 به ترتیب دارای نمایشگرهایی 5.2 اینچی و 5.7 اینچی هستند، اما در سال 2018 این اندازه به 5.5 اینچ و 6 اینچ افزایش پیدا خواهد کرد. در رندرهای سامسونگ گلکسی A5 و A7 سال 2018 اسپیکرها در کناره‌ دستگاه دیده می‌شوند. در این دو مدل درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری و یو اس بی نسخه C نیز وجود دارد. پیش‌بینی می‌کنیم این دو گوشی موبایل در نمایشگاه CES 2018 که در ابتدای سال آتی برگزار خواهد شد رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. میتونین بگین کی وارد بازار میشه