PowerShot N دوربين جيبي زيبا و دوست داشتني Canon

دوربین PowerShot N کانن آنقدر کوچک است که همچون تلفن همراه به راحتی در جیب شما جا می‌گیرد، اما این پاور شات N نسبت به دوربین تلفن هوشمند شما قدرتمندتر است. ابعاد این دوربین 78 در 60 در 71 میلی‌متر بوده و از یک صفحه نمایش 2.8 اینچی چند لمسی بهره می‌برد که قادر است تا زاویه 90 درجه بچرخد. این دوربین قادر به اتصال به شبکه Wi-Fi بوده و از یک دکمه مخصوص اتصال به موبایل بهره می‌برد که در واقع همان پل کانن برای اتصال به تلفن هوشمند است.

وقتی تنظیمات اولیه برای اتصال دوربین به تلفن هوشمند خود را انجام می‌دهید، تنها کافی است برنامه مربوط به آن را در تلفن اندرویدی یا آیفون خود اجرا نموده و سپس با فشار دکمه مخصوص اتصال به موبایل برروی دوربین خود، تصاویر یا ویدیوها را به تلفن هوشمند منتقل کنید.

{photo}91/10/19/Canon-PowerShot-N{/photo}

این دوربین همچنین از قابلیتی به نام CreativeEco بهره می‌برد که در زمان عدم استفاده از دوربین نمایشگر را به حالت اسلیپ فرور می‌برد تا طول عمر باتری افزایش یابد.
دوربین پاورشات ان کانن دارای یک سنسور 12.1 مگاپیکسل، لنز 28 میلی‌متر، اسلات micro SD و زوم اپتیکال 8 برابر است و از ماه آپریل امسال با قیمت 299 دلار و در دو رنگ نقره‌ای و مشکی روانه بازار شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*