تولید محصولات نیسان

تولید محصولات نیسان در ژاپن متوقف شد

شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان رسما اعلام کرد که تولید محصولات این برند در خاک ژاپن متوقف شده است. در ادامه، ماجرای توقف تولید محصولات نیسان را بررسی می‌کنیم.

تولید محصولات نیسان در هر 6 کارخانه این شرکت خودروسازی در خاک ژاپن به مدت دو هفته متوقف شده است. شرکت خودروسازی نیسان علت این تصمیم‌گیری را بازنگری نهایی در خطوط تولید خود عنوان کرد. اخیرا اعلام شده بود که کارکنان غیر مجاز، بازرسی نهایی محصولات تولیدی نیسان را انجام داده بودند.

علت توقف تولید محصولات نیسان در ژاپن

طبق تحقیقات صورت گرفته، برخی از کارخانه‌ها، محصول تولید شده خود را برای بازرسی نهایی به کارخانه دیگری منتقل می‌کردند و در نتیجه، تایید نهایی این دستگاه‌ها برای بازار ژاپن توسط کارکنان غیر مجاز انجام می‌شد. همچنین این شرکت نزدیک به 1.16 میلیون دستگاه خودرو که تولید و به مشتریان تحویل داده شده را فراخوانی می‌کند. این محصولات در بازه ژانویه سال 2014 تا سپتامبر 2017 تولید شده بودند.

تولید محصولات نیسان

هیروتو سایکاوا، مدیر عامل جدید شرکت نیسان رهبری اقدامات مذکور را بر عهده داشته و طبق برآوردها قرار است هزینه 25 میلیارد ین (معادل 222 میلیون دلار) به این خودروساز ژاپنی تحمیل شود. سایکاوا به تازگی در یک کنفرانس خبری در یوکوهاما ژاپن اظهار کرد:

مسئولیت فعلی مدیران این است که از بروز مشکلات جلوگیری کرده و عادی‌سازی تولید را دنبال کنند. ما موظف هستیم که این شرکت را دوباره به مسیر رشد و شکوفایی بازگردانیم. از نظر من اگر اشتباهاتی وجود دارد باید برای اصلاح آن اقدامات شدید و جدی صورت بگیرد. این شغل من است و باید آن را رهبری کنم.

علاوه بر آن شرکت نیسان در یک اقدام پیشگیرانه، تعداد بازرسان فعال در کارخانه‌های خود را افزایش داده است. مدیرعامل شرکت نیسان بیان کرد که یک شکاف ارتباطی میان مدیران و کارگران به وجود آمده که بسیار شرم‌آور است. همچنین شرکت خودروسازی نیسان اعلام کرده خودروهای تولید شده در کارخانه های ژاپن که به کشورهای دیگر صادر شده‌اند شامل این فراخوانی نمی‌شوند و مشکلی برای آن‌ها پیش نخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فابل توجه سازندگان داخلی!

  2. ژاپن ایقد کوچیکه جا نداره واسه این کارا