تولید آیفون ایکس

تولید آیفون ایکس به مشکل خورد؛ دردسر بزرگ تشخیص چهره برای اپل!

تولید آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) به جهت کمبود قطعات مربوط به تکنولوژی تشخیص چهره آن به مشکل خورده است. بنابراین امسال خرید این آیفون اولد بسیار سخت خواهد بود.

جام مقدس طرفداران اپل، آیفون ایکس یا همان آیفون 10، یکی از جذاب‌ترین گوشی های هوشمند بازار برای سال 2017 است،‌ اما ظاهرا همه چیز بر وفق مراد این کمپانی کوپرتینویی پیش نمی‌رود. آنطور که گفته می‌شود تولید آیفون ایکس به خاطر محدود بودن قطعات این گوشی با مشکلاتی همراه شده است.

حالا با گزارش جدیدی از سوی وب‌سایت Nikkei Asian Review منتشر شده است که نشان می‌دهد میزان این محدودیت چقدر است. اپل امسال تنها 20 میلیون دستگاه آیفون ایکس خواهد فروش که دقیقا نصف برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته شده از سوی این کمپانی است. این گزارش نشان می‌دهد مشکل تولید آیفون ایکس اپل به جهت کمبود قطعات تولید شده‌ای است که مربوط به ماژول تشخیص چهره هستند.

به نقل از این وب‌سایت در شروع تولید انبوه آیفون 10، نقص‌هایی در پنل‌های OLED طی فرآیند پیوند به بدنه دیده شد. اگرچه این مشکل در ماه جولای برطرف شد، اما همچنان مشکلات اسمبل ماژول مرتبط با قابلیت تشخیص چهره این گوشی پابرجا است. این گزارش نشان می‌دهد که تولیدکنندگان این قطعات قادر به تولید میزان کافی آن‌ها تنها تا پایان ماه سپتامبر شده‌اند و تا زمان عرضه این گوشی یعنی 3 نوامبر (10 آبان ماه) بهبود خواهد یافت. گفته می‌شود در ماه حدود 10 میلیون دستگاه آیفون ایکس به تولید می‌رسد،‌ اگرچه اعتقاد بر این است که اپل به دنبال مذاکرات برای حل مشکل محدودیت تولید برخی از قطعات این گوشی موبایل است.

مشکل تولید آیفون ایکس حداقل تا سال 2018 حل نخواهد شد!

اگر اپل بخواهد تنها 20 میلیون دستگاه آیفون ایکس به فروش برساند، این یک کاهش بسیار بزرگ برای یک محصول پرچمدار از سوی آن‌ها است. لازم به ذکر است که کوپرتینو در سال 2015 تنها در عرض یک هفته، 13 میلیون دستگاه آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را به فروش رسانده بود. در حال حاضر بسیاری از کاربران با عبور از آیفون 8، در انتظار آیفون ایکس نشسته‌اند؛ حالا با این همه اخبار بد، به نظر می‌رسد که حداقل تا سال 2018 میلادی، دسترسی به آیفون ایکس و خرید آن بسیار دشوار خواهد بود. اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان خرید این محصول هستید، توصیه ما به شما خرید آیفون 8 پلاس به جای آیفون ایکس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شاید سیاست خود آیفون بوده که آیفون 8 و 8+ رو بیشتر بفروشه و میترسیدن با ورود آیفون 10 یا همون x میزان فروش آیفون های قبلی کاهش پیدا کنه !

  2. ارزش داره صب کردن