تبلیغات موبایل

موبودید، تبلیغات موبایل در اینستاگرام و تلگرام

تبلیغات موبایل امروزه از پربازده‎ترین روش های تبلیغاتی به شمار می‎رود. بی شک برای بقای هر کسب و کار نیاز به تبلیغات وجود دارد. دنیای تبلیغات بسیار گسترده است اما با توجه به کم شدن استفاده از کامپیوترهای شخصی و گسترش تلفن همراه، تبلیغات موبایل اهمیت خاص خود را نشان می‌دهد.

آمار شگفت‌انگیز استفاده کاربران از اینترنت و شبکه های اجتماعی، باعث شده تا هر کسب و کاری به دنبال تبلیغات با هزینه مناسب و اثربخشی بالا در فضای مجازی باشد. کاربران از هر چهار دقیقه گذران وقت در اینترنت، یک دقیقه را در شبکه های اجتماعی می‌گذرانند! در این مقاله قصد داریم روش‌های دیده شدن در دو بستر اصلی برای تبلیغات موبایل را به شما ارائه دهیم. اگر شما هم دنبال راه و روش‌های موثر برای پیدا کردن مخاطبینتان در تلگرام و اینستاگرام  هستید، خواندن این مقاله را به شدت به شما توصیه می‌کنیم.

چرا تبلیغات در تلگرام ؟

تبلیغات موبایل

همان طور که می‌دانید در حال حاضر تلگرام پرمخاطب‌ترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است و طبق آمار بیش از 45 میلیون ایرانی در این پیام رسان عضو هستند. پس بهتر است با دو مدل از پربازده‌ترین روش‌ها برای تبلیغات در کانال تلگرام آشنا شوید.

تبلیغات بازدیدی (بر حسب view)

اگر به دنبال نمایش تبلیغ به تعداد زیادی از افراد هستید این روش را به شما توصیه می‌کنیم. همان طور که می‌دانید آمار تعداد کاربرانی که پیام‌ها را در تلگرام مشاهده می‌کنند در قسمت پایین هر پیام قابل مشاهده است. معیار روش تبلیغات بازدیدی، تعداد view یا همان بازدیدهایی است که توسط خود تلگرام در پایین پست تبلیغاتی شما نمایش داده می‌شود.

تبلیغات کلیکی

معیار این روش، تعداد کلیک‌هایی است که بر روی لینک تبلیغاتی شما صورت می‌گیرد. پس اگر مدیریت بودجه تبلیغاتی برایتان خیلی اهمیت دارد این روش را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا این روش تبلیغات موبایل شما را قادر می‌سازد تا علاوه بر کنترل دقیق نسبت به بازخورد تبلیغ، بابت هزینه صرف شده نرخ مشخصی از بازدید کننده را در اختیار داشته باشید.

چرا تبلیغ در اینستاگرام ؟

تبلیغات موبایل

اگر شما قصد تبلیغات در اینستاگرام را دارید باید بگوییم راه درستی را انتخاب کردید چرا که طبق آمار بیش از 15 میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و طبق پژوهشی از سوی شرکت تحقیقات بازار فارستر (Forrester)، اینستاگرام در مقایسه با فیسبوک یا توییتر، از سطوح فوق‌العاده بالاتری (400 درصد) در تعاملات کاربر-برند برخوردار است. در ادامه دو روش از بهترین روش های تبلیغ در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

تبلیغات ساعتی

معیار این روش، مدت زمانی است که پست تبلیغاتی شما (عکس یا کلیپ) در صفحه اینستاگرام منتشر می‌شود.

تبلیغات بازدیدی

در روش تبلیغات بازدیدی اینستاگرام همانند تبلیغات بازدیدی در تلگرام، معیار تعداد بازدیدهایی هست که در زیر کلیپ شما نمایش داده می‌شود. همان طور که می‌دانید تعداد بازدید یا view در اینستاگرام تنها برای کلیپ‌ها نشان داده می‌شود. پس اگر این روش را انتخاب می‌کنید حتما در نظر داشته باشید که محتوای تبلیغی شما باید کلیپ (نهایتا یک دقیقه‌ای) باشد. تفاوت تبلیغ بازدیدی در اینستاگرام با تلگرام در این است که در اینستاگرام زمانی یک بازدید لحاظ می‌شود که یک کاربر محتوای کلیپ شما را به صورت کامل مشاهده کرده باشد. پس اگر یک کاربر نیمی از کلیپ را مشاهده کند یک بازدید حساب نمی‌شود.

نکات مهم

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با استفاده از نرم افزارها و سایر روش‌های غیر واقعی، تعداد بازدیدها و کلیک‌های پست تبلیغاتی شما را افزایش می‌دهند و با پذیرفتن تبلیغات و دریافت هزینه‌های گزاف و یا حتی کمتر از عرف بازار، مردم را فریب می‌دهند. لذا به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از یکی از حرفه‌ای‌ترین مجریان تبلیغات موبایل استفاده کنید. موبودید سرویسی است که می‌تواند در این حوزه شما را یاری کند.

موبودید: سامانه تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

تبلیغات موبایل

سامانه موبودید در تبلیغات کلیکی تلگرام، زمانی هزینه تبلیغات را از شما کسر می‌کند که یک کاربر واقعی و غیر تکراری بر روی لینک شما کلیک کند. همین‌طور با ارائه پنل کاربری رایگان، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که وضعیت آماری تبلیغات خودتان را پیوسته مشاهده و مدیریت کنید. در تبلیغات بازدیدی، پست تبلیغاتی شما را در بهترین کانال های تلگرام در معرض نمایش میلیون‌ها کاربر قرار می‌دهد و برند شما را محبوب می‌سازد.

همین‌طور با ارزیابی کیفیت پیج‌های پرمخاطب و محبوب در اینستاگرام، هر دو روش تبلیغات بازدیدی و ساعتی را با بالاترین سطح بازدهی و هدفمندی، با هدف دیده شدن کسب و کار شما در جامعه هدف و جذب فالوورهای هدف انجام می‌دهد و بدین منظور پیکج‌های متفاوتی در نظر گرفته‌اند.

از مشاوره تبلیغاتی رایگان موبودید بهره ببرید و کسب درآمد کنید

در صورتی که می‌خواهید در موبودید تبلیغ کنید و نگران کارآمد نبودن تبلیغ خود هستید، می‌توانید از کارشناسان آن کمک بگیرید. کارشناسان موبودید آماده‌اند تا در زمینه طراحی تبلیغ، تنظیمات مربوط به هدفمندی و موارد دیگر به شما کمک کنند. کافی است تماس بگیرید تا از مشاوره تبلیغاتی رایگان بهرمند شوید. همچنین اگر یک کانال تلگرام یا پیج اینستاگرامی پربازدید دارید یا اگر توسعه‌دهنده اپلیکیشن های موبایل هستید، می‌توانید با همکاری موبودید و از راه تبلیغات موبایل کسب درآمد کنید. کافی است تا در سایت موبودید عضو شوید و تبلیغ‌های متناسب با موضوع فعالیت خود را به کاربرانتان نمایش دهید و هزینه دریافت کنید. با این همکاری دیگر نگرانی‌هایی همچون یافتن تبلیغ و چانه زدن سر قیمت را نخواهید داشت و می‌توانید به طور منظم اقدام به نمایش روزانه تبلیغات کرده و درآمد کسب کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در حوزه کسب درآمد و یا تبلیغات موبایل می‌توانید از طریق شماره تماس 02126291632 با پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشید. موبودید دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است و صحت فعالیت این سامانه به تایید رسمی این نهاد رسیده است.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*