مشخصات فنی گلکسی ای 7 مدل 2018

مشخصات فنی گلکسی ای 7 مدل 2018 از وجود سخت افزاری قوی خبر دارد

مشخصات فنی گلکسی ای 7 مدل 2018 (Samsung Galaxy A7 2018) لو رفت. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، باید منتظر یک گوشی میان رده قدرتمند باشیم.

گوشی های سری گلکسی A سامسونگ، محبوبیت بالایی میان کاربران داشته و علی رغم قرارگیری آنها در دسته محصولات میان رده، با برخی از ویژگی‌های پرچمداران این شرکت توسعه پیدا می‌کنند. بعد از اضافه شدن قابلیت‌هایی همچون مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، به نظر می‌رسد حالا باید منتظر طراحی نسل جدید این تلفن های هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه باشیم.

بنا بر اطلاعات لو رفته از مشخصات فنی گلکسی ای 7 مدل 2018 از طریق وب‌سایت بنچمارک‌گیری GeekBench، گوشی پیش رو با شماره مدل SM-A730F، به تراشه 14 نانومتری اگزینوس 7885 با پردازنده هشت هسته‌ای متشکل از دو هسته Cortex-A72 و شش هسته Cortex-A53 و همچنین پردازشگر گرافیکی Mali-G71 تجهیز شده تا قدرت پردازشی دستگاه نسبت به قبل افزایش پیدا کند.

اما تراشه قدرتمند تنها ویژگی مدل 2018 گلکسی A7 نبوده و این گوشی همراه با 6 گیگابایت رم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. چنین میزان حافظه رمی را پیش از این تنها در گوشی هایی همچون گلکسی نوت 8 و برخی مدل‌های مخصوص بازار چین از گوشی های سامسونگ دیده بودیم. در این صورت می‌توان گفت در آینده، وجود حافظه‌های 6 گیگابایتی به امری متدوال در میان محصولات رده بالای این شرکت تبدیل خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی ای 7 مدل 2018