ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ دارای قابلیت‌هایی است که کار شستشوی لباس را برای شما راحت‌تر می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های این ماشین هوشمند آشنا می‌شویم.

شستشوی لباس از آن کارهای ضروری است که تمامی هم ندارد. هنوز چند دقیقه‌ نیست که لباس‌های کثیف را داخل ماشین لباسشویی ریخته و آن را روشن کرده‌اید که پسرتان با لباس گل‌آلود از تمرین فوتبال برمی‌گردد. انگار این سبد لباس‌ها خیال خالی شدن ندارد. برای این چند تکه لباس هم که نمی‌شود یک بار دیگر ماشین را روشن کرد. پس باید حداقل چند روزی داخل سبد بمانند تا به اندازه کافی لباس کثیف جمع شود.

اما شرکت سامسونگ برای این مشکل بسیار معمول، یک راه حل نوآورانه دارد. یک در مخصوص برای اضافه کردن چند تکه لباس در میانه چرخه شستشو. این در کوچک که بالای در اصلی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ قرار گرفته به شما این امکان را می‌دهد تا در زمان‌هایی معین از چرخه شستشو، لباس‌های جامانده را به ماشین اضافه کنید. با این قابلیت ادواش دیگر لازم نیست لباس فوتبال پسرتان چند روزی مهمان سبد باشد.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

در مدل 12 کیلویی سری ادواش سامسونگ (H147)، هوشمندی لباسشویی‌تان بسیار فراتر می‌رود. تصور کنید لباس‌ها را داخل ماشین لباسشویی‌ می‌ریزید، آن را روشن کرده و با خیال راحت برای برگرداندن دخترتان از مدرسه می‌روید. لبخند همیشگی‌اش خستگی را از تنتان بیرون می‌کند اما لک روی روپوش شما را به این فکر می‌اندازد که این تکه لباس را باید با دست بشویید. چون تا وقتی به خانه برسید ماشین لباسشویی کارش را تمام کرده. اینجا هم هوشمندی سامسونگ به کمکتان می‌آید. برنامه اسمارت هوم را روی گوشی‌تان اجرا کنید، با استفاده از همین برنامه چرخه شستشو را متوقف کنید تا وقتی به خانه رسیدید روپوش دختر خانم گلتان را داخل ماشین بیندازید تا همراه بقیه شسته شود.

کارایی این درب دوم روی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ به اضافه کردن لباس‌های جامانده محدود نمی‌شود. لباس‌های بسیار ظریف مانند پارچه‌های ابریشم و حریر که ترجیح‌ می‌دهید با دست شسته شوند را هم می‌توانید تنها برای آبکشی، در آخرین دور کار ماشین به آن به اضافه کنید. اسمارت هوم دقیقا به شما اعلام می‌کند اگر اکنون لباس را به چرخه شستشو اضافه کنید، دقیقا چه کارهایی روی آن انجام می‌شود. براساس این اطلاعات می‌توانید تصمیم بگیرید لباسی که از شستشو جامانده یا لباسی که فقط یک آبکشی می‌خواهد چه زمانی باید به لباس‌های داخل ماشین اضافه شود.

فناوری Speed Spray در ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

سرعت بالای شستشو هم مسلما یکی از نکات بسیار مهم است. وقتی در آخرین لحظه‌ها به شما اطلاع می‌دهند باید در یک جلسه کاری حضور داشته باشید یا موضوعی بسیار مهم را پیگیری کنید، عملا دیگر زمانی برای از دست دادن ندارید. در اینجا هم ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ به خوبی از عهده کار برمی‌آید.

مدل‌های H147 و P1494 این سری از محصولات ادواش سامسونگ با استفاده از فناوری اسپید اسپری (Speed Spray) آب را با فشار بسیار بالا روی لباس‌ها اسپری می‌کند و در نتیجه یک ظرفیت معمول از لباس‌های کثیف (5 کیلوگرم) تنها در 59 دقیقه شسته می‌شود. البته این نکته را نباید فراوش کرد که کم شدن زمان شستشو به هیچ‌وجه به معنی کاهش کیفیت شستشو نیست.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

جدا از همه مواردی که گفته شد، صرفه‌جویی در مصرف انرژی در دنیای امروز یکی از معیارهای اصلی انتخاب هر محصول است. ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ مهجز به جدیدترین موتورهای اینورتور دیجیتال (Digital Inverter Motor) هستند. مصرف برق این سری موتورها بسیار کمتر از موتورهای معمولی به کار رفته در دیگر مدل‌ها است. این موتورها در عین صرفه‌جویی بسیار بالا در مصرف انرژی، بسیار کم صدا، بدون لرزش و با عمر کاری طولانی هستند.

در مدل H147 از سری ادواش، شرکت سامسونگ فناوری جدید VTR Plus را استفاده کرده است که دستگاهی بدون لرزش برای آسایش شما فراهم می‌کند. با این فناوری استفاده از ماشین لباسشویی ادواش حتی در پاسی از شب نیز امکان پذیر خواهد بود. H147 با کمترین مزاحمت برای آرامش شما و خانواده‌تان، کار خود را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین بهره‌وری انجام می‌دهد.

هوشمندی، انجام سریع شستشو بدون آن که از کیفیت آن کاسته شود، بیشترین صرفه‌جویی در مصرف انرژی در کنار ایجاد کمترین صدا یا لرزش، همه از خصوصیات اصلی ماشین های لباسشویی سری ادواش سامسونگ است که آن را به مدیری بسیار قابل اعتماد و سختکوش برای شستشوی لباس‌های اعضای هر خانه‌ای تبدیل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*