سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9

آیا سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 زیر صفحه نمایش اصلی تعبیه می‌شود؟

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) با نسل قبلی آن تفاوت دارد. این موضوع را اطلاعات مربوط به پتنت جدید سامسونگ تایید می‌کند.

بنا بر اسناد مربوط به یکی از پتنت های سامسونگ، به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای موفق به توسعه فناوری اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش شده است. هرچند، با توجه به توییت مدیر بازاریابی سامسونگ، احتمالا این فناوری تا زمان عرضه گلکسی S9 آماده نخواهد شد. از طرفی، پیش‌تر اعلام شده بود این حسگر در بخش پایینی صفحه نمایش گلکسی S9 تجهیز می‌شود.

چالش‌های متعدد پیش روی مهندسان در شرکت‌های مختلفی همچون سامسونگ و اپل برای قرار دادن اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، به تغییر محل آن در گلکسی اس 8 و حذف کامل از آیفون 10 منتهی شد. در حقیقت، توسعه این فناوری آنقدرها هم که تصور می‌کنید، آسان نبوده و مهندسان باید به دنبال راهی برای افزایش سرعت و دقت آن در صورت تعبیه در صفحه نمایش اصلی باشند.

اگر اطلاعات پیش رو صحت داشته و این فناوری برای پرچمداران آینده سامسونگ آماده نشود، آن‌گاه باید منتظر قرارگیری سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 در صفحه نمایش باشیم. هرچند، ممکن است سازندگان همانند اپل، از سیستم‌های بیومتریک دیگر برای محصولات خود استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*