پیش خرید آیفون 10

پیش خرید آیفون 10 اپل رکورد زد؛ آیا مشکلات تولید برطرف شده است؟

به نظر می‌رسد پیش خرید آیفون 10 (Apple iPhone 10) بیشتر از انتظار مدیران بوده و این گوشی می‌تواند به یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی های اپل در میان طرفداران تبدیل شود.

پس از گذشت تنها چند ساعت از آغاز پیش خرید آیفون 10 ، مدیران از اتمام موجودی اولیه و تقاضای بسیار بالای کاربران خبر دادند. به علاوه، یکی از نمایندگان اپل، از این استقبال به عنوان بزرگ‌ترین پیش خرید تاریخ شرکت یاد کرد. بنا بر اطلاعات درج‌شده در وب‌سایت اپل، سفارشات جدید طی 5 تا 6 هفته آینده ارسال می‌شود.

اگرچه انتشار این خبر برای طرفداران جذاب است، ولی طی روزهای گذشته، تحلیل‌گران از چالش‌های متعدد پیش روی اپل برای تولید آیفون ایکس صحبت کرده‌اند.

آیفون ایکس، نخستین گوشی اپل با پنل اولد است که به نظر می‌رسد این کمپانی آمریکایی با مشکلاتی در تامین آنها مواجه شده است. این موضوع شامل دوربین TrueDepth نیز می‌شود که که سیستم تشخیص چهره Face ID به آن وابسته است. از طرفی، اخیرا اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد تنها امکان عرضه 10 درصد از آیفون های تولیدشده، وجود دارد و 90 درصد آنها در انتظار قطعات دیگر هستند.

از سوم نوامبر (دوازدهم آبان)، عرضه رسمی آیفون ایکس آغاز خواهد شد و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند ساعت 8 صبح به وقت محلی، این گوشی را از فروشگاه‌های اپل خریداری کنند.

پیش خرید آیفون 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی خوبه این گوشی