ال جی جی 6 مجهز به اندروید 8 اوریو

ال جی جی 6 مجهز به اندروید 8 اوریو در چند بنچمارک رویت شد

اندروید 8 اوریو رفته رفته به پرچمداران بیشتری راه پیدا می‌کند. اخیرا ال جی جی 6 مجهز به اندروید 8 اوریو را در چند بنچمارک مشاهده کرده‌ایم که خبر خوبی برای کاربران این گوشی است.

سونی و هواوی تنها کمپانی‌هایی هستند که پرچمداران نیمه دوم سال 2017 خود را به سیستم عامل جدید پلتفرم اندروید مجهز کردند. با این حال بقیه شرکت‌ها در نظر دارند هر چه زودتر این به‌روزرسانی سیستم عامل را ابتدا برای پرچمداران خود و سپس تا جای ممکن برای سایر مدل‌ها توسعه بدهند. مشاهده ال جی جی 6 مجهز به اندروید 8 اوریو نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای توسعه اندروید جدید برای اولین پرچمدار سال جاری خود را به اتمام رسانده و اکنون در حال تست آن است.

ال جی جی 6 مجهز به اندروید 8 اوریو

انتظار داریم اندروید 8 برای ال جی جی 6 تا چند هفته دیگر منتشر شود. این گوشی اسفند ماه سال گذشته معرفی و فروردین ماه امسال به بازار عرضه شد. پرچمدار ال جی در زمان عرضه مجهز به اندروید 7.0 نوقا بود.

ال جی جی 6 مجهز به اندروید 8 اوریو ابتدا در Geekbench رویت شد

مشاهده ال جی جی 6 مجهز به اندروید 8 اوریو هم خبری خوب و هم خبری بد است! نسخه 8.0 نشان می‌دهد این به‌روزرسانی سیستم عامل در سال جاری میلادی و تا نهایت چند هفته دیگر منتشر خواهد شد. پس شاید هیچ‌گاه خبری از آپدیت اندروید 8.1 که ویژگی‌های جالبی در آن قرار داده شده است نباشد. دستگاه‌هایی که در سال 2018 (همچون پرچمداران سامسونگ) آپدیت سیستم عامل جدید اندروید را دریافت می‌کنند، به احتمال خیلی زیاد به طور مستقیم به نسخه 8.1 مجهز خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*