سیستم ماینینگ بیت کوین

وقتی سامسونگ با 40 گلکسی اس 5 قدیمی یک سیستم ماینینگ بیت کوین می‌سازد!

سامسونگ با استفاده از تعداد زیادی گوشی قدیمی یک سیستم ماینینگ بیت کوین ساخت. شرکت برای ساخت این ماینینگ ریگ از 40 دستگاه گلکسی اس 5 استفاده کرد.

گلکسی اس 5 پرچمدار سال 2013 سامسونگ است. طبق استاندارد امروز که هر شرکت دو پرچمدار در سال معرفی می‌کند، این گوشی موبایل را باید بسیار قدیمی خطاب کنیم. با این حال سامسونگ نشان داد حتی یک گوشی قدیمی نیز می‌تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد. شاید دست به دست هم دادن تعداد زیادی گوشی قدیمی و اجتماعی قدرت پردازشی آن‌ها، توان بسیار بیشتر در مقایسه با پرچمداران کنونی در اختیار ما قرار دهد.

حتی با چند گوشی قدیمی می‌توان یک سیستم ماینینگ بیت کوین ساخت

سامسونگ 40 دستگاه گلکسی اس 5، که همگی به سیستم عاملی خاص و منحصربه‌فرد برای اعمال ماینینگ مجهز شده‌اند، را کنار هم قرار داد تا یک سیستم ماینینگ بیت کوین کارآمد حاصل شود. بدون شک سامسونگ تصمیم به فروش این ماینینگ ریگ نداشته و حتی نمی‌خواهد دیگران را به ساخت چنین وسیله‌ای تشویق کند. هدف اصلی شرکت، عدم اجبار به نگه داشتن گوشی های قدیمی در کشو و عدم استفاده از آن‌ها است. می‌توان با کمی خلاقیت یک گوشی موبایل قدیمی را تبدیل به دستگاهی کاربردی کرد. کافی است کمی با مفاهیم ابتدایی فلش کردن و تغییر سیستم عامل گوشی آشنا باشید.

سیستم ماینینگ بیت کوین

ماینینگ ریگ

سامسونگ از ارائه هر گونه اطلاعات فنی درباره این سیستم ماینینگ بیت کوین خودداری کرده است. با این حال غول کره‌ای ادعا کرد هشت گوشی گلکسی اس 5، توانایی بسیار بیشتری در مقایسه با یک سیستم دسکتاپ استاندارد برای ماینینگ بیت کوین دارند.

سیستم ماینینگ بیت کوین

ماینینگ ریگ

روز به روز مدل‌های جدیدی توسط گوشی‌سازان معرفی می‌شود. اما آیا از خود پرسید‌ه‌اید تکلیف گوشی های قدیمی چه خواهد شد؟ تعداد زیادی از کاربران یک یا حتی چند گوشی هوشمند قدیمی در منزل داشته و احتمالا مدتی است به دور انداختن آن‌ها فکر می‌کنند. سامسونگ با ساخت این ماینینگ ریگ نشان داد گوشی هایی که به ظاهر باید دور ریخته شوند تا چه اندازه می‌توانند کاربردی باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فقط تبلیغات الکی
    گوشی های که به بازار میده با یک نسخه قدیمی تر بازار میاد بعد چندین ماه آپدیت میده بعدش که نسخه جدید بیاد هم میگه آپیدیت گرفتیم دیگه پیشیبانی نمیشه واقعا مسخره است

  2. من موندم چیدمانش باید مورب باشه یا این شکلی؟