قیمت اچ تی سی یو 11 لایف کمتر از آن چیزی است که تصور می‌شد

قیمت اچ تی سی یو 11 لایف کمتر از آن چیزی است که تصور می‌شد

قیمت اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) در برخی منابع خبری 400 یورو اعلام شده بود که به نظر می‌رسد گوشی جدید اچ تی سی با قیمت کمتری به فروش برسد.

به تازگی جدیدترین تصویر اچ تی سی یو 11 لایف در رنگ مشکی درخشان (Brilliant Black) به بیرون درز کرده که همانند اچ تی سی یو 11 (HTC U11)، طیفی از رنگ سبز در آن دیده می‌شود. دیگر رنگ های اچ تی سی یو 11 لایف ، آبی کبود (Sapphire Blue) و سفید یخی (Ice White) هستند.

قیمت اچ تی سی یو 11 لایف چقدر است؟

اما درمورد قیمت اچ تی سی یو 11 لایف باید گفت که نسخه‌ای از این گوشی میان‌رده با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 369 یورو به فروش خواهد رسید. البته مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این اسمارت فون نیز در برخی بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. اما با توجه به سخت افزار لورفته از گوشی جدید تایوانی‌ها، آیا این قیمت ارزش خرید اچ تی سی یو 11 لایف را بالا می‌برد؟

قیمت اچ تی سی یو 11 لایف کمتر از آن چیزی است که تصور می‌شد

اچ تی سی یو 11 لایف مشکی درخشان

بر اساس شایعات، یو 11 لایف به صفحه نمایش 5.2 اینچی و 1080 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 630، گواهی ضد آب IP67، تکنولوژی اج سنس و هدفون‌های Usonic مجهز است. همچنین، اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض بر روی این موبایل اجرا می‌شود. نسخه ارزان قیمت پرچمدار اچ تی سی با دو دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو و عقب روانه بازار خواهد شد. هر دو نیز از لنزهایی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده‌اند.

به یاد داشته باشید که در حال حاضر گوشی اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) را می‌توان با 230 یورو خریداری کرد. همچنین، گلکسی اس 7 و ال جی جی 6 نیز در حدود 400 یورو برچسب قیمت دارند. بنابراین، قطعا کمپانی تایوانی باید محصولاتی که در 2 نوامبر (11 آبان) معرفی خواهد کرد را با قیمتی رقابتی در دسترس کاربران قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*