تویوتا کراون

تویوتا کراون 2018 ، سدان لوکس و بزرگ ژاپنی‌ها در توکیو معرفی شد

شرکت تویوتا نسخه‌ی پیش تولیدی نسل جدید سدان لوکس تویوتا کراون (Toyota Crown 2018) را در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 معرفی کرد. این خودرو تابستان آینده عرضه می‌شود.

احتمالا تا به حال نام خودروی تویوتا کراون را بارها شنیده‌اید. این خودرو، یک سدان لوکس و سایز بزرگ است که عرضه‌ی نخستین نسل آن به سال 1995 باز می‌گردد.  سال 2012 چهارمین نسل این خودرو معرفی شد و دو سال پیش نیز یک نسخه‌ی به‌روزرسانی شده از آن معرفی شد. تا آغاز نمایشگاه خودرو توکیو امسال ما تنها شنیده بودیم که این کمپانی خودروساز مشغول کار بر روی نسل جدید تویوتا کراون است و حالا ما می‌توانیم یک نسخه‌ی پیش تولیدی از آن را از نزدیک ببینیم. این خودرو مختص بازار داخلی ژاپن و سایر بازارهای آسیایی به تولید می‌رسد.

تویوتا کراون

نسل جدید سدان لوکس تویوتا کراون مبتنی بر پلتفرم جدید TNGA کمپانی تویوتا به تولید خواهد رسید که مهم‌ترین دلیل ساخت آن، بهبود لذت رانندگی بوده است. هرچند ما نمی‌توانیم توضیح دقیق و خوبی را هنوز از تویوتا در ارتباط با این خودرو بشنویم، اما بر اساس آنچه که قابل مشاهده است انتظار داریم این خودرو سبک وزن‌تر شده باشد و ارائه کننده هندلینگ بهتری نسبت به نسل‌های پیشین خود باشد. به گفته‌ی تویوتا با توجه به تست‌های انجام شده در پیست نوربرگ رینگ، نسل جدید سدان کراون می‌تواند اوج لذت رانندگی را در اختیار صاحب خودرو قرار دهد.

تویوتا کراون

با توجه به اطلاعات نصفه و نیمه‌ای که به دست آمده، تویوتا کراون کمی کشیده‌تر از نسخه‌ی فعلی شده و طول آن از 4.87 متر به 4.90 متر رسیده است. فاصله بین دو محور خودرو نیز با افزایش روبرو شده است که می‌تواند فضای جلوی پای بازتر و صندوق عقب بزرگ‌تر را ارائه کند. خطوط تیز، شکل دهنده‌ی طراحی ظاهری جدید کراون است و یک جلوپنجره‌ی بزرگ نیز نمای زیبایی را به جلوی خودرو بخشیده است.

تجهیز تویوتا کراون به سیستم DCM

اینک در نسخه‌ی پروتوتایپ تویوتا کراون جدید، چراغ‌ها کشیده‌تر شده‌اند، گلگیر‌ها برجسته به نظر می‌رسند و نمای پشتی نیز کاملا عضلانی به نظر می‌رسد. در انتها لازم به ذکر است، نسخه‌ی تولیدی این خودرو به سیستم DCM تجهیز خواهد شد که اطلاعات مختلف ترافیکی را از سایر اتومبیل‌ها و جاده‌ها دریافت خواهد کرد تا به شما کمک کند کمتر به ترافیک‌های سنگین برخورد کنید. اگر شما هم علاقه‌مند به این سدان لوکس ژاپنی شده‌اید، برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان عرضه آن یعنی تابستان آینده منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*