ریزر فون

ریزر فون معرفی شد: نمایشگر 5.7 اینچی 120 هرتزی و سخت افزار عالی مخصوص گیمرها

ریزر فون (Razer Phone)، نخستین گوشی شرکت ریزر مخصوص گیمرها معرفی شد. مهم‌ترین مشخصه این گوشی نمایشگر بزرگ 120 هرتزی و سخت افزار قدرتمند آن است. در ادامه با جزئیات، قابلیت‌ها و قیمت ریزر فون آشنا خواهیم شد.

ریزر، فرمانروای دنیای گیمینگ اکنون آماده است تا با یک محصول ساخت خود،‌ وارد بازار شلوغ گوشی های هوشمند شود. نام گوشی جدید آن‌ها ریزر فون بوده که به هیچ عنوان یک گوشی معمولی نیست. درست همانند دیگر محصولات این کمپانی، گوشی ریزر نیز بسیار قدرتمند است.

ریزر فون

ریزر فون حاوی یک طراحی مستطیلی کلاسیک است و ما را به یاد محصولات خانواده اکسپریا سونی و یا Nextbit Robin می‌اندازد که آن‌ها سال گذشته شرکت سازنده‌ی این گوشی را خریداری کرده بودند. در اینجا هیچ لبه‌ی گردی دیده نمی‌شد و گوشی یک مستطیل کامل است. اگر دیوایس را در حالت افقی نگه دارید (همانطور که اکثر زمان‌ها اینگونه استفاده می‌کنید)، حاشیه‌های قابل توجهی در دو سمت چپ و راست نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت 16:9 ریزر فون به چشم می‌خورند. این گوشی بسیار بزرگ است، اما خوشبختانه در حاشیه‌ها، اسپیکرهای استریوی بزرگی تعبیه شده‌اند که می‌تواند این نقص را جبران کند.

ریزر فون

برخلاف گوشی Nextbit Robin، ریزر فون از بدنه‌ی فلزی برخوردار است که به رنگ مشکی مات درآمده است. طراحی قاب جلویی گوشی فوق‌العاده مینیمالیستی است، اما در قسمت پشتی ما المان‌های جذابی را می‌بینیم. یک ماژول دوربین دوگانه همراه با لنز دوم با قابلیت زوم و لوگو ریزر بر روی قاب پشتی گوشی تعبیه شده‌اند. این لوگو در مدل استاندارد نقره‌ای است و در مدل Special Edition‌ نیز رنگ آن سبز خواهد بود. به جز لوگو، بعید به نظر می‌رسد تفاوت دیگری بین این دو نسخه باشد.

ریزر فون

ریزر فون گزینه‌ای جذاب برای گیمرها است. همانطور که از مشخصات فنی و قابلیت‌های این محصول نمایان است،‌ ریزر فون طراحی شده است تا یک عملکرد شگفت انگیز را در اختیار گیمرها قرار دهد. آن صاحب یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1440×2560 پیکسل است که از طیف رنگ گسترده‌ای برخوردار است. نمایشگر این گوشی فاقد هرگونه نسبت عجیب و غریب مانند گوشی‌های آیفون ایکس و گلکسی اس 8 است تا بتوانید با فرمت همیشگی 16:9 محتوا را مشاهده کنید. ریزر نمی‌توانست دست به ریسک بزند تا گوشی خود با برخی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پلی استور ناسازگار باشد.

با نمایشگر 120 هرتزی همه چیز سریع است

اما آنچه که نمایشگر گوشی ریزر را شگفت انگیز می‌کند، نرخ رفرش 120 هرتزی فوق سریع آن است در حالی که دیگر پرچمداران محبوب بازار از نرخ رفرش 60 هرتزی بهره می‌برند. نمایشگر 120 هرتزی این گوشی که کمپانی سازنده آن را Ultramotion صدا می‌کند، می‌تواند هر نوع انیمیشن و حرکتی که شما بر روی صفحه می‌بینید را به نرمی نشان دهد.

ریزر فون

نه تنها این قابلیت ایده آل گیمینگ و تماشای ویدیو است، بلکه شما به لطف آن می‌توانید وبگردی لذت‌بخشی را نیز تجربه کنید. در حال حاضر آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی اپل، تنها دیوایس‌های معروفی در بازار هستند که از نمایشگر 120 هرتزی بهره می‌برند. این نرخ می‌تواند وضوح تصویر عالی را ارائه کند.

مشخصات فنی ریزر فون

ریزر فون از نظر قدرت نیز هیچ چیزی کم و کسر ندارد، آن حاوی یک چیپست اسنپدراگون 835 است که هم اکنون در محبوب‌ترین پرچمداران اندرویدی بازار به کار رفته است. در زمینه‌ی رم نیز این گوشی فوق‌العاده ظاهر شده است و می‌تواند به لطف ظرفیت 8 گیگابایتی خود هر اپلیکیشن و بازی را بدون هرگونه لگ اجرا کند.

ریزر فون

البته با توجه به اینکه ریزر فون یک گوشی مخصوص گیمرها و عاشقان فیلم و سریال است، شما نیازمند فضای زیادی برای ذخیره اطلاعاتتان هستید. این گوشی یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما می‌توانید با یک اسلات میکرو اس دی ظرفیت آن را افزایش ببخشید.

اما یک نمایشگر بزرگ با وضوح بالا و یک چیپست قدرتمند که از ریزر فون یک گوشی مخصوص گیمرها ساخته است، انرژی زیادی را نیز نیازمند است. به همین منظور ریزر از یک باتری بزرگ با ظرفیت 4.000 میلی‌آمپر ساعت در زیر قاب فلزی این گوشی استفاده کرده است که می‌تواند به شما اطمینان ببخشد تا پیش از پایان روز نیازی به شارژ گوشی‌تان نخواهید داشت. در اینا همچنین پشتیبانی از تکنولوژی شارژ‌ سریع +QuickCharge 4.0 نیز وجود دارد که می‌تواند مدت زمان لازم برای شارژ باتری گوشی را کاهش دهد.

قیمت و زمان عرضه ریزر فون

پیش‌فروش ریزر فون از شب گذشته آغاز شده است و زمان عرضه آن در آمریکای شمالی و اروپا نیز 17 نوامبر (24 آبان ماه) خواهد بود. اگر شما علاقه‌مند به خریداری گوشی ریزر شده‌اید،‌ می‌توانید با هزینه‌ای 700 دلاری صاحب آن شوید.

گالری تصاویر ریزر فون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی دوست دارم ببینمش

  2. تو ایران چطور می شه اینو بخری؟