اوپو آر 11 اس

اوپو آر 11 اس (Oppo R11s) با نمایشگر 6 اینچی و کم‌حاشیه معرفی شد

اوپو آر 11 اس (Oppo R11s) با نمایشگر 6 اینچی و بدون حاشیه رونمایی شد. در ادامه، نگاهی به ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، قیمت و مشخصات اوپو آر 11 اس خواهیم داشت.

طی هفته‌های گذشته، شاهد انتشار اطلاعات بسیاری در رابطه با گوشی جدید اوپو بودیم که بخش عمده آنها حالا به واقعیت تبدیل شده است. این شرکت چینی با استفاده از نمایشگری کشیده‌تر نسبت به قبل، تلاش دارد رقابت با گوشی های بدون حاشیه را به شکل جدی‌تری دنبال کند.

موضوعی که در شکل ظاهری این گوشی توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده، طراحی قوس‌های هلالی دستگاه است که به گفته سازندگان، از مسدود شدن صدای خروجی توسط دست کاربران هنگام تماشای ویدیو یا انجام بازی‌ها جلوگیری می‌کند. برای رسیدن به چنین چیزی، مهندسان ناچار به ایجاد تغییراتی در جک صدا و پورت میکرو یو اس بی بوده‌اند.

اوپو آر 11 اس

یکی دیگر از نقاط قوت محصول جدید اوپو، ColorOS 3.2 است که علاوه بر افزایش کارایی و بهبود عملکرد، حالت Split Screen را نیز به این گوشی اضافه می‌کند. سیستم تشخیص چهره هم یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی است که در تعامل با هوش مصنوعی، چهره کاربران را تشخیص خواهد داد. اوپو مدعی شده این سیستم ظرف تنها 0.08 ثانیه، دستگاه را از حالت قفل خارج می‌کند.

اگرچه در اوپو آر 11 اس خبری از اسنپدراگون 835 نیست، اما تراشه اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه، تجربه بسیار خوبی از کار کردن با یک گوشی قدرتمند اندرویدی را به کاربران منتقل خواهد کرد.

اوپو آر 11 اس

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اوپو R11s نیز می‌توان به نمایشگر 6.01 اینچی آمولد با وضوح 1080×2160 و پوشش محافظ گوریلا گلس 5، سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی پشتی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با پشتیبانی از هوش مصنوعی برای زیباسازی اشاره کرد.

اوپو آر 11 اس از 10 نوامبر (19 آبان) در سه رنگ مختلف در چین با قیمت پایه 2999 یوان (حدود 452 دلار) به فروش خواهد رسید. رنگ قرمز، 200 یوان (حدود 30 دلار) گران‌تر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*