تولید پژو 301

تولید پژو 301 در ایران به طور آزمایشی از هفته آینده آغاز می‌شود

تولید پژو 301 در ایران از هفته آینده به صورت آزمایشی آغاز می‌شود. مدیرعامل ایکاپ ضمن اعلام این موضوع، از احتمال واردات پژو 3008 به ایران خبر داد.

محمدرضا معتمد، مدیرعامل شرکت ایکاپ در مورد محصولات پژو فرانسه در ایران گفت خودروهای پژو 2008، پژو 208 و پژو 301 از خودروهای تولیدی پژو در ایران هستند، پژو 508 به صورت وارداتی در کشور عرضه می‌شود و هم‌اکنون در حال بررسی بازار هستیم تا خودروی پژو 3008 را نیز وارد کنیم.

معتمد در خصوص میزان داخلی‌سازی محصولات عنوان کرد:

طبق برنامه‌ای که برای پژو 2008 اعلام کرده بودیم، قرار است در سال اول تولید به 40 درصد تولید داخلی برسیم که این امر قطعا عملی خواهد شد. تولید پژو 301 نیز به زودی به طور آزمایشی آغاز می‌شود و در مورد این خودرو نیز میزان داخلی‌سازی بیش از 40 درصد خواهد بود.

برای تولید پژو 301 در ایران باید تست‌های بیشتری انجام شود

به گفته مدیرعامل شرکت ایکاپ، تولید پژو 301 از هفته آینده شروع می‌شود اما باید تست‌های مربوطه انجام شود چون محصولاتی که میزان داخلی‌سازی آن‌ها بیشتر است به آزمایش‌های بیشتر و کامل‌تری نیاز دارند. وی در رابطه با انتقادات مطرح شده نسبت به واردات محصولات پژو گفت برنامه ما از اول هم تولید بوده و هست اما در کنار تولید، در بخش‌هایی از بازار که  تولید اقتصادی نیست، واردات نیز در برنامه ما خواهد بود و با ارائه محصولات درجه یک جهانی، امکان انتخاب بیشتری برای مشتریان ایرانی فراهم می‌شود. در واقع تعداد واردات به اندازه‌ای است که تولید توجیه ندارد و حضور در این بازه قیمتی موجب رقابت بیشتر و ایجاد حق انتخاب‌های بیشتر برای مشتریان می‌شود.

معتمد همچنین درباره تفاوت قیمت پژو 2008 در کارخانه و بازار آزاد تاکید کرد که باید منتظر باشیم تا هیجان بازار از بین برود و قیمت واقعی خودرو مشخص شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*