رپورتاژ آگهی

از رپورتاژ آگهی برای سئو سایت و افزایش فروش استفاده کنید

اگر برای موفقیت در بازاریابی آنلاین تلاش می‌کنید و در حال تحقیق برای یافتن موثرترین و به‌صرفه‌ترین راهکارهای دیجیتال مارکتینگ جدید هستید لازم است در مورد رپورتاژ آگهی و مزایایی که دارد بیشتر بدانید.

ویرلن در مقالات آموزشی مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای رپورتاژ آگهی برای سئو و بازاریابی آنلاین را معرفی کرده است که در این بخش به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

رپورتاژ آگهی چیست؟

به خبر تبلیغاتی گفته می‌شود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کارها نوشته می‌شود و در سایت‌های خبری پربازدید منتشر می‌شود. ین راهکار در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک‌ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده می‌شود.

چگونه باعث ارتقای رتبه سایت من در گوگل می‌شود؟

  • در محتوای خبر سه تا پنج کلمه کلیدی لینک فالو می‌شود به سایت شما.
  • در خبرگزاری‌های معتبر با اتوریتی و رنک بالای گوگل منتشر شده و سپس برای همیشه آرشیو می‌شود .

بر اساس جدیدترین الگوریتم‌های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت‌های پربازدید با اتوریتی بالا، تاثیرگذاری منحصربه‌فردی در ارتقای رتبه سایت شما در گوگل دارد.

چگونه باید تاثیر یک رپورتاژ آگهی خوب را بررسی کرد و چه معیارهایی بر موفقیت در بازاریابی آنلاین دارد؟

  • رپورتاژ آگهی بهترین راهکار سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل است.
  • انتشار رپورتاژ در خبرگزاری‌های معتبر باعث افزایش اعتبار برند شما می‌شود.
  • انتشار رپورتاژ آگهی به صورت کمپین در تعداد قابل توجهی از سایت‌های خبری معتبر برای برندینگ شرکت شما بسیار موثر است.
  • اگر به دنبال بهبود رتبه سایت خود در الکسا هستید، با تاثیر بالایی که بر روی رتبه گوگل دارد، ورودی قابل توجهی را به صورت پایدار دریافت خواهید کرد.
  • اگر متن رپورتاژ خبری را خوب بنویسید قابل توجه کاربران قرار می‌گیرد و این یعنی بازنشر خبر در سایت‌های دیگر و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی.

چگونه یک محتوای موثر برای رپورتاژ آگهی تهیه کنیم؟

محتوای رپورتاژ باید از نظر خبرنگاری و بازاریابی نکات قابل توجهی داشته باشد:

  • متن یک رپورتاژ موثر نباید صرفا تبلیغاتی باشد و برای کاربری که مطلب را می‌خواند جنبه یک خبر یا مقاله هم داشته باشد.
  • همیشه موثرترین تبلیغات آنهایی هستند که غیر مستقیم تبلیغ می‌کنند و در ذهن مخاطب تاثیر می‌گذارند، به صورتی که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد برند کنجکاو شود و همچنین تمایزهای آن برند در ذهن ها حک شود.
  • بهتر است برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ خبری را با تیترهای جذاب خبری منتشر کنید.
  • برندهای بزرگ برای سایت‌های مختلفی که در کمپین رپورتاژ وجود دارد از تیتر ، تصویر و متن‌های متنوع و مرتبط استفاده می‌کنند و از تکرار یک متن در همه سایت‌ها خودداری می‌کنند.

راهکارهایی برای افزایش تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی بر سئو و برندینگ

رپورتاژ در کدام وب سایت‌ها بهترین انتخاب برای کسب و کار ماست؟

  • نکته اول اینکه سایت‌های خبری معتبر و پربازدید را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنید.
  • وب سایت‌هایی را انتخاب کنید که درصد بیشتری از مخاطبین مورد نظر شما را داشته باشند. قطعا نوع مخاطبین خبرگزاری‌های سیاسی با سایت‌های آی تی یا لایف استایل متفاوت است.
  • با انتخاب تعدادی از سایت‌های مختلف در یک یا چند کتگوری، طیف بسیار بالا و متنوعی با برند شما آشنا می‌شوند. بهتر است قبل از شروع تبلیغات اینترنتی شناخت بهتری نسبت به سایت‌های خبری مختلف پیدا کنید.
  • رپورتاژ آگهی به عنوان روابط عمومی دیجیتال نقش بسیار موثری در برندینگ دارد، بنابراین انتخاب بهترین سایت، قطعا برای بازاریابی و برندینگ تاثیر بالایی خواهد داشت.

رپورتاژ در کدام وب سایت‌ها برای سئو تاثیرگذاری بیشتری دارد؟

  • مهم‌ترین نکته انتخاب سایت‌های معتبر و پربازدید است و اطمینان از آرشیو شدن دائمی رپورتاژ، زیرا سایت‌های تازه کار ممکن است پس از مدتی خبر را حذف کنند.
  • قطعا باید مطمئن شوید که وب سایتی را انتخاب کنید که در متن خبر 3 هایپر لینک فالو دائمی را در خبر قرار می‌دهد زیرا بک لینک نوفالو هیچ فایده‌ای برای سئو سایت شما نخواهد داشت.
  • یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذاری رپورتاژ بر سئو وبسایت و بهبود رتبه گوگل، بالا بودن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت منتشر کننده است. خبرگزاری‌های معتبر و پربازدید بالاترین اتوریتی را میان کل سایت‌های ایرانی دارند. اتوریتی بالاتر از 30 موثر است ولی اتوریتی بالاتر از 50 بهترین تاثیرگذاری را برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل دارد.

چگونه از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟

ما در شرکت ویرلن در تلاش هستیم که رپورتاژ را از نقش مهمی که در سئو سایت دارد فراتر ببریم. زیرا در دنیای جدید مبتنی بر وب، فرصت‌های جدیدی برای جذب مشتری، افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات، بالا بردن میزان فروش و سود شرکت وجود دارد. همچنین اکنون راحت‌تر می‌توان از طریق سیستم‌های تجزیه تحلیل، ارتباط رپورتاژ و نتایج واقعی افزایش درآمد را درک کرد.

هدف ما این است که نه تنها از رپورتاژ به بهترین نحو برای سئو استفاده کنیم، بلکه آن را به وسیله‌ای کارآمد و موثر برای برندینگ و افزایش فروش تبدیل کنیم. اما چگونه؟

استراتژی محتوا را به سودآوری وصل کنید

  • از طریق محتوای خبری مخاطبان را به برند خود علاقه‌مند کنید تا از وب سایت شما بازدید کنند.
  • سپس کاربران را به ثبت نام در سایت و یا تماس برای دریافت مشاوره دعوت کنید.
  • از طریق تولید محتوا در سایت و ارائه محصولات و خدمات در بسته و پکیج‌های استاندارد مخاطبان را به سفارش و خرید تشویق کنید.

اطلاعات جالب در مورد برند خود را هوشمندانه استخراج کنید، توسعه دهید و از طریق رپورتاژ اطلاع رسانی کنید. این اطلاعات می‌تواند داده‌های معتبر آماری، نظر کارشناسی یا مطالعات موردی باشند. خود را در نظر مخاطبان (که می‌خواهید محصولات را به آن‌ها بفروشید) به‌صورت یک رهبر متفکر قابل اعتماد تثبیت کنید.

توصیه می‌کنیم کار را به کاردان حرفه‌ای بسپارید

شرکت تبلیغاتی ویرلن پس از 7 سال تجربه تبلیغات اینترنتی و سئو برای برندهای برتر ایران و انتشار بیش از 3000 رپورتاژ در 100 سایت خبری برتر، راهکارهای حرفه‌ای برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی را ارائه می‌دهد و قطعا شناخت بهتری نسبت به سایت‌های مختلف دارد. بنابراین می‌تواند مفیدترین مشاوره را برای دریافت نتیجه بهتر ارائه دهد و موفقیت شما در بازاریابی و سئو را تضمین کند.

رپورتاژ آگهی

پایان رپورتاژ اگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*