سرعت شارژ گوگل پیکسل 2 ایکس ال

سرعت شارژ گوگل پیکسل 2 ایکس ال کمتر از سایر رقبا!

ظاهرا سرعت شارژ گوگل پیکسل 2 ایکس ال 10.5 وات است. بنابراین گوشی جدید گوگل نمی‌تواند به معنای واقعی شارژ سریع را به کاربران ارائه کند.

بعد از مشکلات سوختگی داخلی صفحه نمایش و آبی به نظر رسیدن رنگ‌ها هنگامی که گوشی با زاویه نگه داشته می‌شود، حال نوبت به مشکل باتری گوگل پیکسل 2 ایکس ال رسیده است. شارژری که برای این گوشی در نظر گرفته شده است توانایی تولید 18 وات انرژی را دارد اما گوشی فقط از 10.5 وات آن استفاده می‌کند.

سرعت شارژ گوگل پیکسل 2 ایکس ال

گوگل پیکسل ایکس‌ ال 2 دارای یک باتری 3520 میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع تا حد‌اکثر 18 وات است. مشکل سرعت شارژ گوگل پیکسل 2 ایکس ال را کاربری به نام نتان کی (Nathan K) در صفحه گوگل پلاس خود منتشر کرده است طبق نمودار‌هایی که این کاربر منتشر کرده، گوشی با 16 وات شروع به شارژ شدن می‌کند اما در کم‌تر از 10 دقیقه این عدد به 10 وات می‌رسد. تا زمان شارژ شدن 50 درصد باتری، این عدد تقریبا به صورت ثابت 10.5 وات باقی می‌ماند و بعد از آن تا زمان فول شارژ شدن (چیزی حدود دو ساعت و نیم) این عدد با یک نرخ ثابت کاهش می‌یابد.

اکثر گوشی‌هایی که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند بعد از پر شدن 50 درصد ظرفیت باتری سرعت شارژ شدن با یک نرخ ثابت کاهش می‌یابد. بر خلاف دیگر گوشی‌ها که در 30 دقیقه اول حدود 50 درصد از باتری شارژ می‌شود، گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس‌ ال فقط 35 درصد از ظرفیت باتری‌اش شارژ می‌شود.

این مشکل ممکن است به خاطر اشتباه در قسمت مدیریت باتری گوشی یا این که گوگل به منظور افزایش طول عمر باتری عمدا آن را به وجود آورده است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*