مشکل اپل واچ 3

مشکل اپل واچ 3 سبب هنگ کردن ساعت حین پرسیدن وضعیت هوا می‌شود!

اپل واچ 3، آخرین ساعت هوشمند اپل حین پرسیدن وضعیت هوا هنگ می‌کند؛ این مشکل اپل واچ 3 اخیرا توسط کاربران بسیاری گزاش شده است.

اپل ساعت هوشمند جدید خود را در رویداد معرفی آیفون‌های جدید رونمایی کرد. مهمترین قابلیت اپل واچ 3 پشتیبانی از سیم کارت و امکان استفاده از آن تحت شبکه موبایل LTE به صورت مستقل و بدون نیاز به گوشی هوشمند است. اخیرا کاربران از وجود یک مشکل اپل واچ 3 گله کرده‌اند؛ کاربران وقتی از ساعت هوشمند خود درباره وضعیت هوا سوال می‌کنند، دستگاه کرش کرده و هنگ می‌کند. این مشکل به طور دقیق‌تر زمانی رخ می‌دهد که کاربر، وضعیت هوای کنونی را جویا می‌شود.

مشکل اپل واچ 3

طبق گزارش‌ها، در زمان درخواست برای اطلاعات دیگر و یا حتی پرسش پیرامون وضعیت هوای سایر روزها مشکل اپل واچ 3 بروز نمی‌کند. به عقیده یکی از کاربران ردیت، این مشکل به خاطر تغییر ساعت در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی بروز کرده است. کاربران انتهای هفته گذشته ساعت خود را تغییر داده و یک ساعت به عقب کشیدند.

مشکل اپل واچ 3

مشکل اپل واچ 3 کاربران اروپایی و آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده است

این کاربر دلیل ادعای خود را هنگ نکردن ساعت اپل در زمان پرسیدن وضعیت هوای برخی شهرها اعلام کرده است. با این حال به نظر ما مشکل اپل واچ 3 چیز دیگری است و نمی‌تواند به تغییر ساعت رسمی ارتباطی داشته باشد. شرکت سازنده هنوز به صورت رسمی مطلبی درباره این ایراد منتشر نکرده است. هم کاربران اروپایی و هم کاربران ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر این مشکل اپل واچ 3 قرار گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*