قیمت وان پلاس 5 تی

قیمت وان پلاس 5 تی مشخص شد؛ پرچمدار جدید وان پلاس با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

قیمت وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) از طریق منبعی ناشناس لو رفت. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، گوشی جدید وان پلاس کار سختی را پیش رو خواهد داشت.

طی روزهای گذشته، کمپانی وان پلاس ضمن تایید وجود گوشی هوشمند 5T، از معرفی آن در نیویورک خبر داده است. انتظار می‌رود این محصول جدید با صفحه نمایشی 6 اینچی و 18:9 با طراحی بی‌حاشیه پیش روی کاربران قرار گیرد. در شرایطی که هنوز مشخصات فنی این گوشی به صورت دقیق مشخص نشده است، حالا شاهد انتشار اطلاعاتی از قیمت وان پلاس 5 تی هستیم.

به نظر می‌رسد نسخه پایه وان پلاس 5T با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 3499 یوان (525 دلار) و مدل 8 گیگابایتی با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 3999 یوان (بیشتر از 600 دلار) قیمت‌گذاری خواهند شد.  این در حالی‌ست که وان پلاس 5 با قیمت پایه 450 دلار روانه بازار شده بود. اگرچه با در نظر گرفتن مشخصات احتمالی این گوشی ما باز هم با محصولی قدرتمند و مقرون به صرفه رو به رو هستیم. اما اختلاف قیمت پرچمدار وان پلاس با رقبای اصلی همانند قبل نخواهد بود. به عنوان مثال، هم‌اکنون گلکسی اس 8 با قیمت 630 دلار به فروش می‌رسد که این موضوع شرایط برای چینی‌ها را سخت می‌کند.

پیش از انتشار این خبر، مدیر ارشد اجرایی وان پلاس از طریق ویبو اعلام کرده بود 600 دلار برای خرید گوشی موبایل کافی است. در این صورت، طرفداران وان پلاس برای خرید موبایل جدید باید خود را برای پرداخت 70 تا 80 دلار بیشتر از قبل آماده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*