والپیپرهای آیفون 10

دانلود والپیپرهای آیفون 10 ؛ سه تصویر پس زمینه جدید آیفون ایکس

جدیدترین والپیپرهای آیفون 10 (آیفون ایکس) را می‌توانید از این مطلب دانلود کنید. این سه تصویر پس زمینه آیفون 10 دارای نقش و نگاری خاص و منحصربه‌فرد هستند.

گوشی آیفون 10 محصولی منحصربه‌فرد با ویژگی‌های فراوان است. یکی از این ویژگی‌ها داشتن نمایشگری OLED با وضوح تصویر بالاست که برای اولین مرتبه در تاریخ بخش موبایل اپل رخ داده است.

اپل در حال حاضر مشغول تست نسخه 11.2 سیستم عامل آی او اس برای آیفون ایکس است. با دریافت این به‌روزرسانی، علاوه بر بهبود بخش‌های مختلف نرم افزاری، چندین تصویر پس‌زمینه پویا نیز به رابط کاربری اضافه می‌شود. آپدیت جدید بعد از تست، ماه آینده برای عموم منتشر خواهد شد، اما از همین الان می‌توان جدیدترین والپیپرهای آیفون 10 را دریافت کرد.

والپیپرهای آیفون 10 زیر دارای رزولوشن 904 در 1976 پیکسل هستند. در نسخه جدید آی او اس، این‌ها در واقع تصاویر پس‌زمینه زنده‌ای هستند که می‌توان با استفاده از قابلیت 3D Touch گوشی آن‌ها را به حرکت در آورد. شاید این تصاویر اکنون و در حالت ثابت جالب به نظر نرسند، اما وقتی به حرکت در بیایند، جذابیت خاصی خواهند داشت. در هر صورت استفاده از آن‌ها در سایر گوشی‌ های موبایل خالی از لطف نیست.

جدیدترین والپیپرهای آیفون 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه