بزرگترین مشکل آیفون 10

بزرگترین مشکل آیفون 10 به نحوه اجرای اپلیکیشن ها مربوط می‌شود

به نظر می‌رسد بزرگترین مشکل آیفون 10 (Apple iPhone X)، به برش بالایی صفحه و نحوه اجرای اپلیکیشن ها روی آن مربوط می‌شود. این مشکلات چه زمانی برطرف خواهند شد؟

به و.اسطه شکل و اندازه کاملا جدید صفحه نمایش آیفون ایکس که با تمام آیفون های قبلی تفاوت دارد، کاربران با مشکلاتی عجیب و غریب هنگام استفاده از برخی اپلیکیشن ها رو به رو هستند. بسیاری از اپلیکیشن ها برای سازگاری با صفحه نمایش جدید، به‌روز نشده و آن دسته از برنامه‌هایی که هم‌اکنون امکان استفاده از آنها وجود دارد نیز به اندازه کافی بهینه نیستند.

به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان اپلیکیشن ها در کار کردن با دکمه هوم مجازی آیفون X به جای کلید فیزیکی و برش بالایی صفحه که محل قرارگیری دوربین‌های جلویی و سنسورهای تشخیص چهره است، با مشکل مواجه شده‌اند. در واقع، کمی زمان می‌برد تا توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن های خود را برای صفحه نمایش آیفون جدید بهینه کنند.

در همین حال، تعداد بسیار زیاد اپلیکیشن هایی که هنوز با نمایشگر جدید این گوشی سازگار نیستند را می‌توان بزرگترین مشکل آیفون 10 در نظر گرفت.

در ادامه شبیه سازی اجرای چند نمونه از اپلیکیشن های مختلف را روی آیفون ایکس می‌بینیم که چنین مشکلاتی داشته و نیاز به تغییر دارند:

با کلیک بر روی نام هر اپلیکیشن در جدول سمت چپ، شیوه اجرای آن در آیفون 10 را مشاهده خواهید کرد.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش میشد عکس فرساد من هیچ مشکلی نمیبینم

  2. اجرای اپلیکیشن ها چقدر شیک و جذاب شده.

  3. اینارو که خوب اجرا کرده