BMW از خودرو Gran Coupe M6 در نمايشگاه ديترويت رونمايي کرد

BMW از بهترین خودروسازان جهان است و مثل سایر تولیدکنندگان مطرح، در نمایشگاه سالانه‌ی خودرو در شهر دیترویت شرکت کرده است. یکی از خودروهای رونمایی شده‌ی BMW یک کوپه‌ی جدید به نام Gran Coupe M6 می‌باشد که در ادامه می‌خواهیم مشخصات آن را بررسی کرده و تصاویر آن را با هم تماشا کنیم.

هنوز فرصت استفاده از کوپه‌ی جدید کمپانی معروف BMW برای خبرنگاران پیش نیامده اما از اینکه چنین خودرویی در نمایشگاه خودروی سال 2013 در دیترویت به نمایش گذاشته شده خوشحالیم. به هر حال با یک خودروی سریع و قدرتمند روبرو هستیم.

گرن کوپه‌ی M6 از موتور 4.4 لیتری که سیلندرهای آن آرایش V8 دارند، استفاده می‌کند. در آرایش V8 که در خودروهای مسابقه‌ای متداول است، 8 سیلندر در دو ردیف 4 سیلندری به شکل V قرار می‌گیرند.
این موتور درست مشابه چیزی است که در مدل‌های M6 و M5 استفاده شده بود. خروجی این موتور، 560 اسب بخار قدرت و 500 پوندفوت گشتاور می‌باشد.  اما شتاب، سرعت خودرو در عرض 4.1 ثانیه به 60 مایل بر ساعت یا معادل آن 97 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، همان شتابی که در کوپه‌ی M6 سراغ داشتیم و چند دهم ثانیه بهتر از رکورد M5 است. بیشینه‌ی سرعت گرن کوپه‌ی M6 نیز 155 مایل بر ساعت یا به عبارتی 250 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

{photo}91/10/29/BMW-M6-Gran-Coupe{/photo}


 

  منبع : motortrend

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*