خودروهای هاوال

گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تهران از خودروهای هاوال رونمایی می‌کند

خودروهای هاوال توسط شرکت بهمن موتور در نخستین روز نمایشگاه خودرو تهران رونمایی می‌شوند. گروه بهمن همچنین در نظر دارد تا محصولات جدید مزدا را نیز در شهر آفتاب به نمایش بگذارد.

نمایشگاه خودرو تهران 96 از تاریخ 6 تا 10 آذر 1396 در شهر آفتاب برگزار می‌شود. تاکنون شرکت‌های زیادی آمادگی خود برای حضور در این رویداد را اعلام کرده‌اند و برخی از برنامه‌های این شرکت‌های خودروسازی داخلی و یا نمایندگان شرکت‌های خارجی مشخص شده است. در همین بین، گروه بهمن و شرکت بهمن موتور نیز از برنامه‌های خود در نمایشگاه خودرو تهران پرده‌‌برداری کرده‌اند.

خودروهای هاوال به خط تولید بهمن موتور آورده می‌شوند

طبق آخرین شنیده‌ها، شرکت بهمن موتور قصد دارد تا در اولین روز نمایشگاه خودرو تهران 96 به صورت رسمی از خودروهای هاوال رونمایی کند. بهمن موتور تصمیم گرفته کراس اوورهای این خودروساز چینی از جمله مدل هاوال اچ 6 (Haval H6) را به خط تولید خود بیاورد و سهم مناسبی را از بازار رو به رشد کراس اوورهای ایران از آن خود کند.

خودروهای هاوال

تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و زمان عرضه خودروهای هاوال در ایران اعلام نشده و باید دید آیا بهمن موتور در نمایشگاه خودرو تهران، قیمت این محصولات جدید چینی را نیز مشخص خواهد کرد یا خیر؟

خودروهای هاوال جزو باکیفیت‌ترین محصولات چینی شناخته می‌شوند و فروش خوبی هم در بازار این کشور دارند. به عنوان مثال، خودروی هاوال H6 در حال حاضر پرفروش ترین کراس اوور بازار چین محسوب می‌شود. علاوه بر آن شنیده می‌شود که شاید گروه بهمن، محصولات جدید مزدا را نیز در نمایشگاه خودرو تهران به معرض دید عموم بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*