رویداد معرفی وان پلاس 5 تی

رویداد معرفی وان پلاس 5 تی را از اینجا زنده مشاهده کنید

اگر علاقه‌مند به کمپانی چینی وان پلاس هستید، می‌توانید رویداد معرفی وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) را از طریق لینک‌های مخصوص آن به صورت زنده مشاهده کنید.

کمپانی چینی وان پلاس امشب میزبان یک رویداد خبری در ایالات متحده است تا از جدیدترین پرچمدار خود پرده برداری کند. رویداد معرفی وان پلاس 5 تی از ساعت 19:30 دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود.

وان پلاس 5 تی جدیدترین پرچمدار این شرکت است که کمتر از 1 سال پس از عرضه گوشی وان پلاس 5، معرفی خواهد شد. این گوشی همانند پرچمداران مدرن بازار نظیر ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 از یک نمایشگر کم حاشیه با نسبت ابعاد 18:9 و از نوع OLED برخوردار است. علاوه بر این دوربین دوگانه گوشی بهبود پیدا کرده و می‌تواند در شرایط نوری کم نیز تصاویر خوبی را تهیه کند. همچنین به جهت استفاده از یک نمایشگر تمام صفحه در قاب جلویی، اسکنر اثر انگشت به ناچار به قاب پشتی منتقل شده است. البته نگران نباشید، چرا که آن درست در وسط قاب جای گرفته و می‌توانید به آسانی از آن استفاده کنید.

رویداد معرفی وان پلاس 5 تی

وان پلاس شرکتی است که در یک لحظه تنها تمرکز خود را بر روی ساخت و پشتیبانی از یک دیوایس می‌گذارد و این یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های آن‌ها با سایر شرکت‌های گوشی‌ساز بزرگ بازار است. به همین خاطر گوشی وان پلاس 5T‌ از اهمیت بالایی برای این کمپانی برخوردار است و کاربران می‌توانند انتظار محصول جذاب اندرویدی را داشته باشند.

تا پیش از عرضه گوشی وان پلاس 5 تمامی محصولات این شرکت تنها در بازار چین و چند بازار آسیایی کوچک به فروش می‌رفتند. اما حالا آن‌ها گام را فراتر گذاشته و محصولات خود را به سراسر جهان عرضه می‌کنند. رویداد معرفی وان پلاس 5 تی نیز برای نخستین بار است که در بروکلین،‌ نیویورک برگزار می‌شود و جالب اینجاست که تمامی صندلی‌های این مراسم از پیش فروش رفته است.

پخش زنده رویداد معرفی وان پلاس 5 تی

شما می‌توانید از طریق صفحه رسمی کمپانی وان پلاس در یوتیوب این مراسم را به صورت زنده مشاهده کنید. شما می‌توانید از لینک زیر برای این کار استفاده کنید:

پوشش زنده پرده برداری از وان پلاس 5 تی در یوتیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*