پروژکتور CineHome HT2550

با پروژکتور CineHome HT2550 شرکت BenQ، سینما را ارزان به خانه بیاورید

پروژکتور CineHome HT2550 توسط شرکت BenQ معرفی شد. این یک پروژکتور 4K HDR است و با آن می‌توان سینما را به خانه آورد و محتواها را با کیفیتی بالا مشاهده کرد.

خیلی از افراد دوست دارند تجربه رفتن به سینما و دیدن فیلم در آن حس و حال خاص را در خانه خود تداعی کنند. متاسفانه کمتر فردی در خانه یک تلویزیون بسیار بزرگ در حد 100 اینچ و یا بیشتر دارد. قیمت این‌چنین تلویزیون‌ها سرسام‌آور است و شاید تعدادی انگشت‌شمار قادر به خریدن آن‌ها باشند.

اما پیشنهاد دیگری برای برای تداعی کردن تجربه رفتن به سینما در خانه وجود دارد. کافی است یک دیوار سفید بزرگ در خانه داشته باشید تا محتواها را با یک پروژکتور دارای رزولوشن بالا بر روی آن پخش کنید. ترجیحا این پروژکتور باید 4K باشد. قیمت چنین پروژکتوری در مقایسه با تلویزیون‌های بسیار بزرگ خیلی کمتر است. شرکت BenQ دقیقا با در نظر گرفتن همین راهکار پروژکتور CineHome HT2550 را ساخته است. یکی از ویژگی‌های این پروژکتور، قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر محصولات مشابه است.

پروژکتور CineHome HT2550

پروژکتورهای خانگی که در مقایسه با پروژکتورهای حرفه‌ای دارای ابعاد کوچکتری هستند، از نظر کاربران کیفیت مناسبی ندارند. دقیقا به همین دلیل شرکت‌های سازنده در تلاش هستند دید کاربران را تغییر داده و آن‌ها را از کیفیت و توانایی بالایی پروژکتورهای 4K مطلع سازند. با استفاده از این پخش‌کننده‌های کوچک می‌توان بر روی هر سطحی، محتواها را با کیفیتی بالا پخش کرد.

با پروژکتور CineHome HT2550 که رزولوشن آن 8.3 مگاپیکسل است می‌توان محتوا را به صورت 4K UHD بر روی سطوح داخلی پخش کرد. پشتیبانی آن از استاندارد HDR10، نمایش گستره‌ای از رنگ‌ها و طبیعی و زنده جلوه دادن محتواها را تضمین می‌کند. از آنجایی که با یک پروژکتور رو به رو هستیم، دیگر با مشکل مصنوعات ذاتی در نمایشگرهای LCD مواجه نخواهیم شد. همچنین می‌توان زاویه دید را به دلخواه تغییر داد که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

پروژکتور CineHome HT2550

قیمت پروژکتور CineHome HT2550 تنها 2 هزار دلار است

پروژکتور 4K شرکت BenQ مخصوص استفاده خانگی ساخته شده و با هر نوع دکوراسیون منزل ست خواهد شد. با توجه به ویژگی‌های این محصول، استفاده از آن در محیط‌های بیرونی و مکان‌هایی که نور زیادی وجود دارد توصیه نمی‌شود. به لطف پشتیبانی از کابل اچ دی ام آی، می‌توان پروژکتور CineHome HT2550 را تبدیل به یک تلویزیون هوشمند همه جا در دسترس کرد. اصلی‌ترین تمرکز BenQ برای تولید این محصول قیمت آن بوده است. پروژکتور 4K جدید این شرکت تنها 2 هزار دلار قیمت دارد، در حالی که ارزان‌ترین تلویزیون‌های 4K دارای ابعادهای نه چندان بزرگ چنین قیمتی دارند. فروش محصول از دو ماه دیگر آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هشمتی تازه یه مارکه بی خودو دوزاریه
    کاش همهچی اپلشم بود

  2. پوله دو تا x
    گرون نیست؟