دوربین دوگانه گلکسی اس 9

اطلاعات جدیدی از قیمت، زمان معرفی و دوربین دوگانه گلکسی اس 9 منتشر شد

دوربین دوگانه گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) با طراحی جدید، یکی از نقاط قوت این گوشی جدید خواهد بود. همچنین حالا زمان احتمالی معرفی گلکسی S9 هم مشخص شده است.

در شرایطی که بسیاری از کاربران در انتظار سورپرایزی بزرگ از سوی سامسونگ هستند، یکی از نشریه‌های کره‌ای، جمله‌ای از یکی از مدیران ناشناس را منتشر کرده است که بدون شک برای علاقه‌مندان جذاب خواهد بود:

اگرچه ممکن است گلکسی اس 9 فاقد ویژگی‌های خلاقانه‌‌ای باشد که بازار از آن انتظار دارد، ما روی به کمال رساندن سخت افزار گلکسی اس 8 و رابط کاربری آن تمرکز خواهیم کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، در حال حاضر امکان بهبود بسیاری از ویژگی‌های پرچمدار سری گلکسی S سامسونگ وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به دوربین اشاره کرد. گفته می‌شود سامسونگ در پرچمداران آینده خود از سیستم دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 و سنسوری فوق آهسته و جدید با قابلیت ضبط محتوا با نرخ هزار فریم بر ثانیه استفاده می‌کند. همچنین به منظور جلوگیری از نقض قوانین مربوط به پتنت‌ها، این سنسور از طراحی سه لایه استفاده خواهد کرد تا سرعت ثبت تصاویر نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. در نهایت، بهره‌گیری از پوشش ضد تابش، یکی دیگر از قابلیت‌های احتمالی دوربین دوگانه گلکسی اس 9 خواهد بود. در حقیقت، دوربین دوگانه گلکسی اس 9 می‌تواند رقیبی جدی برای سایر پرچمداران باشد.

جدای از طراحی جدید دوربین، خبری از تغییر شکل ظاهری گوشی نبوده و سازندگان باز هم از نمایشگر Infinity Display با نسبت 18.5:9 اما با حاشیه‌های کمتر استفاده خواهند کرد. یکی از تراشه‌های اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهند داشت.

دوربین دوگانه گلکسی اس 9

اپل با حذف کلید فیزیکی هوم، از سیستم تشخیص چهره Face ID رونمایی کرد که مورد استقبال بسیاری از کاربران نیز قرار گرفت. اگرچه این روزها اخباری از وجود دوربین سه‌بعدی مخصوص سامسونگ برای مقابله با اپل منتشر می‌شود، اما تجهیز این اسمارت فون به چنین سیستمی کمی بعید به نظر می‌رسد. با این حال، کاربران می‌توانند منتظر نسخه بهینه‌شده سیستم تشخیص چهره دوبعدی باشند.

قیمت، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که دوربین دوگانه روی آن تاثیرگذار خواهد بود. کیم دانگ وون (Kim Dong-won)، تحلیل‌گر مرکز “KB Securities”، در رابطه با قیمت گلکسی اس 9 چنین نظری دارد:

زمانی که سامسونگ از سنسور عکسی سه لایه و طبقه‌ای برای دوربین های تلفن هوشمند سال آینده خود استفاده کند، میانگین قیمت فروش ماژول‌های دوربین نیز به واسطه هزینه بسیار بالا، طراحی متفاوت و موارد دیگر، دو یا سه برابر شده و به 60 تا 90 دلار خواهد رسید.

اگرچه سال گذشته، پرچمداران این شرکت بزرگ با فاصله‌ای نسبتا زیاد از نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی شدند، ولی امسال احتمال تغییر این مورد وجود داشته و گوشی های سری گلکسی S9 احتمالا پیش از رویداد MWC 2017 معرفی خواهند شد. از آنجایی که معمولا سامسونگ، گوشی های خود را یکشنبه پیش از کنگره جهانی موبایل پیش روی کاربران قرار می‌دهد نیز می‌توان تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) را پیش‌بینی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*