گوشی لاکچری جیونی M7 Plus

گوشی لاکچری جیونی M7 Plus با قیمت زیر 700 دلاری معرفی شد

گوشی موبایل لاکچری جیونی M7 Plus معرفی شد. این گوشی با طراحی چرم و طلا، دوربین دوگانه، باتری 5.000 میلی‌آمپر ساعتی و قیمت زیر 700 دلاری گزینه جذابی برای خرید است.

کمپانی جیونی ساعاتی پیش میزبان یک رویداد خبری مهم بود که در آن از پرچمداران جدید گوشی های هوشمند خود، دو گوشی جیونی اس 11 و اس 11 اس پرده برداری کرد. اما آن‌ها تنها محصولات معرفی شده جیونی نبودند، کمپانی گوشی سازی چینی از یک گوشی لاکچری به نام جیونی M7 Plus نیز پرده برداری کرد که می‌توان آن را پرچمدار واقعی این برند برای سال 2018 میلادی دانست.

جیونی M7 Plus با پس زدن فلز و شیشه، از جنس چرم طبیعی همراه با طلای 21 برخوردار است. این جنس چرم قاب پشتی گوشی را در بر گرفته،‌ در حالی که بر روی حاشیه‌های فلزی و جایگاه مستطیلی شکل میزبان دوربین پشتی ما می‌توانیم روکشی از طلا را مشاهده کنیم. طراحی جلویی گوشی نیز بد نیست. حاشیه‌های بالایی و پایینی به خوبی کم هستند و به جای جنس مشکی، از فلز آبی رنگ بر روی آن‌ها استفاده شده است. به طور کلی جیونی M7 Plus از طراحی خیلی خاصی برخوردار نیست، اما از آخرین محصول چرمی این کمپانی به نام جیونی M2017 به مراتب زیبا‌تر است.

گوشی لاکچری جیونی M7 Plus

گوشی لاکچری جیونی ام 7 پلاس از یک نمایشگر 6.43 اینچی آمولد تمام صفحه بهره می‌برد که 86 درصد قاب جلویی را در بر گرفته است. در این جا یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز به چشم می‌خورد. برای پردازش نیز کمپانی سازنده از یک چیپست اسنپدراگون 660 استفاده کرده است. دوربین دوگانه ای در قسمت پشتی گوشی تعبیه شده که دارای دو سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و 8 مگاپیکسلی است. برای عاشقان سلفی نیز، یک سنسور 8 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی تعبیه شده است.

اما کلیدی‌ترین بخش سخت افزاری این گوشی لاکچری حضور یک باتری غول پیکر 5.000 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تضمین کند تا 2 روز گوشی شما نیازی به نزدیک شدن به پریز برق نخواهد داشت. این گوشی همچنین از تکنولوژی شارژ سریع 10W نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات جیونی M7 Plus باید به یک اسکنر اثر انگشت پشتی، بلوتوث 5.0، دو اسلات سیم کارت و یک درگاه میکرو یو اس بی اشاره کرد. از نظر امنیتی نیز جیونی هیچگاه ضعیف ظاهر نشده است. گوشی ام 7 پلاس آن‌ها از دو چیپ امنیتی بهره می‌برد که یکی از آن‌ها برای داده‌های رمزگذاری شده بوده و دیگری یک چیپ سنسور اثر انگشت رمگذاری شده به منظور افزایش امنیتی پرداخت موبایلی است.

قیمت جیونی M7 Plus

گوشی لاکچری جیونی چندان هم ارزان نخواهد بود. شما برای خرید این محصول باید از یکم ژانویه 2018 (11 دی ماه) اقدام کرده و مبلغ 667 دلار را بپردازید.