بالگرد تهاجمی

خلبانی که گوشی خود را در رستوران جا گذاشته بود برای پس گرفتن آن با بالگرد تهاجمی به شهر بازگشت!

خلبان یک بالگرد تهاجمی تفنگداران دریایی آمریکا، در جریان یک پرواز آموزشی دست به حرکتی غیر معمول زد و در یک زمین فوتبال در شهر بار هاربور فرود آمد. دلیل این توقف غیر منتظره پس گرفتن تلفن همراه خلبان بود!

بالگرد تهاجمی

بالگرد تهاجمی سوپر کبرا

به گزارش وب‌سایت Mount Desert Islander یکی از کارکنان رستوران ترستی وال تماسی را از فرودگاه محلی این شهر دریافت می‌کند. فرد تماس گیرنده درخواست عجیبی را مطرح می‌کند. او از کارمند درخواست می‌‌‌کند که کسی را به زمین فوتبال بفرستد تا تلفن همراهی که در رستوران جا گذاشته را برایش ببرد. همچنین اعلام می‌کند که خلبان یک بالگرد این تلفن را تحویل خواهد گرفت.
کارمند رستوران خیال می‌کند که بالگرد مذکور یک هلیکوپتر امداد و نجات خواهد بود. اما کارمند دیگری که به زمین فوتبال می‌رود، از چیزی که می‌بیند بسیار جا می‌خورد. یک بالگرد تهاجمی سوپرکبرا سپاه تفنگداران دریایی آمریکا بر روی زمین منتظر او بود و یک بالگرد UH-1Y Venom هم در بالای سرشان پرواز می‌کرد.

خلبان به سرعت از بالگرد پایین می‌آید، تلفنش را تحویل می‌گیرد و به عنوان هدیه برچسب اسکادرانش که بر روی لباس خلبانی اش چسبیده بود را به کارمند رستوران می‌دهد. پس از آن سوپرگبرا مجددا پرواز می‌کند و به همراه بالگرد دیگر به سمت مقصدی نا معلوم پرواز می‌کنند.
فاصله فرودگاه این شهر تا رستوران مذکور به اندازه نیم ساعت رانندگی است و احتمالا علت این توقف نامعمول این بوده که خلبان مایل نبوده برای پس گرفتن یک تلفن همراه این مسیر را بپیماید. از طرفی یک بالگرد تهاجمی این مسیر را در تنها چند دقیقه طی می‌کند. پس خلبان تصمیم می‌گیرد که از بالگرد خود استفاده کند!
این گونه توقف بالگردها در مناطق غیرنظامی غیر معمول است اما پیش از این هم اتفاقات مشابهی رخ داده‌اند. در دسامبر سال 1986 و در بهبوهه جنگ سرد، دو بالگرد تهاجمی کبرا نیروی زمینی آمریکا، برای خرید همبرگر در یک اتوبان در آلمان غربی و در کنار یکی از شعبه‌های رستوران مک‌دونالد فرود آمدند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. chel shodan melat
    midoonin cheghad hazine parvazeshe?