فبلت 6 اینچی هواوی Ascned Mate7 رسما معرفی شد

همانطور که انتظار داشتیم ، هواوی فبلت جدید Ascned Mate7 خود را در IFA 2014 معرفی نمود.فبلتی قدرتمند که با مشخصات و امکاناتی چشمگیر روانه بازار خواهد شد.

یکی از ویژگی های بارز این محصول ، سنسور اثر انگشت در آن است.بر خلاف  محصولات مشابه که سنسور تشخیص اثر انگشت آنها در قسمت جلوی گوشی قرار دارد ، در این محصول هواوی سنسور در قسمت پشتی  قرار داده شده  و نحوه استفاده از آن چیزی شبیه به سنسور اثر انگشت در آیفون 5S است ، به نحوی که با قرار دادن انگشت بر روی سنسور و بدون نیاز به کشیدن عمل می کند.

Huawei-Ascend-Mate-7-2

این محصول هواوی 155 میلی‌متر ارتفاع، ۸۸ میلی‌متر عرض و ۷.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۸۵ گرم وزن دارد.بدنه این محصول نیز از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و طوری طراحی شده که به راحتی در دست کاربر قرار گیرد.

هواوی Ascned Mate7 دارای صفحه نمایشی 6 اینچی با روزلوشن FHD و کمترین حاشیه ممکن عرضه شده است! پردازنده این پرچم‌دار هوآوی نیز همانند G7 محصول خود این کمپانی است. آخرین تولید این شرکت یعنی Kirin 925 با هشت هسته و فرکانس 1.8 گیگاهرتز به همراه رابط گرافیکی Mali-T628 عرضه‌شده است. حافظه داخلی این فبلت 16 و 32 گیگابایت بوده و رم آن نیز در مدل‌های 16 گیگابایتی 2 و در مدل‌های 32 گیگابایتی 3 خواهد بود.

Huawei-Ascend-Mate-7-1

رابط کاربری EMUI 3.0 و اندروید ۴.۴ کیت‌کت نیز از ویژگی‌های نرم‌افزاری این دستگاه است. جایی که رابط کاربری مخصوص هواوی پیشرفت‌های شگرفی را به خود دیده و باگ‌های بسیاری از آن رفع شده است. ظاهر نرم‌افزاری این دستگاه بسیار ساده و مینیمالیست است و حتی می‌توانید پوسته‌های مخصوص هواوی برای این رابط کاربری را دریافت و نصب کنید. همچنین قابلیت نصب ویژگی‌های یاری رسان دیگر مثل کنترل‌های حرکتی (بر عکس کردن گوشی برای بردن به حالت سکوت، کم شدن صدای زنگ همراه با بالا بردن آن و برقراری یا دریافت تماس زمانی که گوشی را به سمت گوش خود می‌برید)، شخصی سازی نوار ناوبری دستگاه، گام‌ شمار داخلی و ویژگی کار با یک دست (کوچک کردن شماره‌گیر، به چپ یا رسات بردن کیبورد برای نوشتن راحت‌تر با یک دست و … ) با نام “One-hand UI” نیز از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزاری این دستگاه جدید و عالی هواوی است.

دو دوربین 13 و 5 مگا پیکسلی نیز بر روی جدیدترین فبلت هوآوی قرار داده‌شده است. دوربین پشتی این محصول توانایی ضبط فیلم باکیفیت 2160p را دارد! یک باتری 4100 میلی‌آمپری به همراه اندروید 4.4 و رابط کاربری EMUI 3.0 از دیگر ویژگی‌های Mate 7 است.

huawei-ascend-mate-7-2014-09-03-0-1

گوشی هوشمند Mate 7 شرکت هواوی به زودی به کشور‌های اروپایی می‌رسد و بعد از آن، عرضه این فبلت در کشور‌های آسیایی شروع می‌شود. این فبلت در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد. اما هواوی تصمیم دارد این فبلت را بر اساس مقدار حافظه رم و مقدار حافظه ذخیره سازی به دو نسخه تبدیل کند. نسخه‌ای که دارای حافظه رم ۲ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت است حدودا ۶۶۰ دلار و نسخه‌ای که دارای حافظه رم ۳ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت است (هر دو مدل از کارت‌های میکرو SD برای ارتقا حافظه پشتیبانی می‌کنند) ۷۹۰ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع : engadget